sunnuntai 28. elokuuta 2011

Tunnelmia ensinmäisen kokonaisen kouluviikon jälkeen


So, viikko teki kyllä tehtävänsä. Mä olen ihan puolkuollut. Nukkunut nyt viikonloppuna joka yö (vähintään ) 10 tuntia ja vetänyt siihen vielä kahden tunnin päikkärit päälle.

Mutta mun huoone on viimein maalattu. Remontti on vähän pitkittynyt koska saan tehtyä sitä vain jokatoinen viikko + kaadoin yhden hyllyn ja seinään tuli reikä.
Nyt laitellaan lattiaa ja sitten vaan kokoamaan uusia kalusteita ja ! Sänky tulee kahdenviikon päästä, mutta muuten kaikki tavarat ois paketis pihalla

Torstaina kävin ensinmäisen kerran ratsastamassa siinä uudessa ryhmässä. Tai, uudessa ja uudessa, olenhan minä jo aikapäivät siinä korvannut.
Menin Lombolla ja hypättiin.
Limbo liikkui tosi kivasti. Hypättiin ( vaan :( ) ristikoita ympyrällä ja lävistäjällä. Limbo liikkui aika mukavasti eteenpäin. Tunti meni tosi mukavasti.

Roosa ratsasti sillo torstaina ennen meidän tuntia Pyryllä.






Iigor oli viikonloppuna taas käymässä. Tein sille eilen pienin agility radan.
Sinä oli pujottelut, sitten renkaan läpi hyppääminen pysty, sitte semmonen matto jolle pitää pysähtyä.
Okseri ja sen jälkeen pysty ja siihen loppu.
Hyvin meni poika irtaallaan.
Esteet ja sen vanteen hyppäs iha ite, pujotteluun piti vähä auttaa.
Kuvia mulla ei radasta oo, koska särin kamerani. (:::
Mutta jottain muita eilisiä kuvia.






Siinäpä sitten se (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti