tiistai 7. elokuuta 2012

Some silly blog

Minä, unelmiesi eräjorma <3
Mä katsoin tuossa yhden nuoren miehen vloggaus videoita ja mietin että olikos sellainen aivan mahdottoman tylsä idea? Elikkä tämä nuori salskea mies ( kiitos mare :DDD ) teki joka päivä kuukauden ajan vlogin ja ajattelin kokeilla sellaista!?

Aloittaisin varmaan jo parin päivän päästä koska haluaisin aloittaa ne ennen koulujen alkua.
Mutta kommentoikaa mitä mieltä olette ideasta. Mä olen ihan suunnattoman iloinen kun te olette laittaneet noita kysymyksiä noin ahkerasti! KIITOSKIITOSKIITOS ! Lisää vaan tulemaan. En voi luvata Olivian puolesta mitään, mutta minulta saa kysyä IHAN MITÄ VAAN! Vastaan 99.8 % varmasti.

Mutta anteeksi tällainen tyhmä postaus tyhmillä kuvilla. :) Pistäkää sitä kommenttia siitä vloggaus ideasta ?

<3

2 kommenttia:

  1. Toi vloggaus ois just kiva idea =) Oon vieraileva tähti mielelläni ;)

    VastaaPoista