keskiviikko 1. elokuuta 2012

Kaupungilla siitä kuulen, että miesten kesken vietän aikaa



Mitäs viikon sisällä on tapahtunut? Perjantaina oltiin tyttö porukalla rannalla.
Kun muut olivat lähteneet, käytiin tankkaa Karitan skoba ja minä onnistuin polttamaan reiteni siihen pakoputkeen. Ajeltiin siinä jossain ja mentiin sitte mun veljen ala-asteen pihalle ja minä ajelin sillä skoballa.
Ajoin toista kertaa skobella ja sen näki. No oikeasti skobella on helppo ajaa ja Karitakin uskalsi tulla kyytiin istumaan. Mulla vähä ongelmia vaan saada se skobe poljettua käyntiin. (;;


Noran kissa tuli meille sunnuntaina muutamaksi päiväksi hoitoon ja Marje tuli meille lauantaina ja lähti tänään aamujunalla takaisin siiliin.

me uskonnolliset


Minulla oli konfirmaatio sunnuntaina, ja sen myötä myös rippijuhlat. Sain rahaa noin kuusisataa euroa ja yhden sadan euron ja yhen viidenkympin lahjakortin koruliikkeisiin, se varmaan menee siihen kulmalävistykeen jota olen suunnitellut.




"Tykkään poi..mie...naisista!"


6 kommenttia:

  1. Millaiset vaatteet sul oli su rippijuhlissa ? Voiks laittaa sun juhlista tänne kuvii ? :) AINII TEE VIDEOPOSTAUS!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin laittaa kuvia vaikka tänään nyt seuraavaan postaukseen. Itse juhlista ei sinänsä ole kuvia, mutta itsestäni ainakin.
      Ja videopostauksia on tulossa kaksikin kappaletta, kuha kerkeisin editoida. (:

      Poista
  2. koruliikkeissä eivät tee muuta kuin korvakoruja (ampumalla), joten suosittelen käyntiä lävistäjällä. Kulmakoru maksaa n. 20€ ja siitä ylöspäin. Lävistäjä laittaa yhden hintaan kuuluvan korun ja interwebsistä saa edullisesti tilattua koruja / ostettua lävistysliikkeestä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, osaatko suositella jotain hyvää paikkaa missä käydä? (::

      Poista
    2. Tino's Tattoo Kuopiossa on tosi laadukas paikka, itse ainakin tykkään kun oon käyny. Lävistykset siellä ilman erillisajanvarausta, tattoot sitten varauksen kanssa. :) tinostattoo.fi

      Poista
    3. allright, vois harkita kuopiossa piipagtamista :D

      Poista