torstai 26. heinäkuuta 2012

Tuu miu mieheksein


"Hyvä maine on rikkautta arvokkaampi, suosio parempi kuin kulta ja hopea"


Elkää pelätkö, en minä olen aivan uskoon hurahtanut vaikka blogissa siteeraankin raamattua.
Eilen tultiin leiriltä takaisin tänne ihmisten keskelle ja en voi muuta sanoa kuin että oli aivan mahtava leiri, upea one-in-lifetime-moment. Koko leiri meni ilman suurempaa draamaa ja kuusi päivää meni ohi ihan liiankin äkkiä.


Sunnuntaina nähdään vielä konfirmaatiossa. Sain leirin aikana paljon uusia tuttavia ja kavereita ja tutustuin paremmin vanhoihin tuttaviin ja sain paljon hyviä muistoja ja kolmejapuolsataa kuvaa!


EIlen ilmoitin itseni isos- ja kerho-ohjaajakoulutukseen. Olin miettinyt isoseksi ryhtymistä jo ennen mutta nyt tuo oma leiri vahvisti asian.



Tuolla alhaalla vasemmassa nurkassa minä nukuin = helvetti

Meidän tekemä alttaritaulu. Huomatkaa tuo minun sinimekkoinen Magdalan Maria x)

Tuunasin raamattuni :D alla

Tästä kaikki alkoi...
 
... Ja tähän se loppui

Kerro liikkeillä tanssijan, minä rakastan, minä välitän vieläkin <3

 Tämä päivä on mennyt palaillessa. Nukuin pitkään ja vahdin veljeäni kun faija oli töissä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti