keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

stressiä stressiä stressiä....

... ei siis minulla, vaan mutsilla. Se on nyt aivan täpinöissään tuosta mun riparista ja varsinkin minun vaatetuksestani. Se on vihdoin käsittänyt että en aio mekkoa pukea ja on tyytynyt siihen.
Mutta nyt ongelmana onkin päästä yheteisymmärrykseen mitä pistän sitten mekon tilalle!
Minä ehdotin ihan vain legginssejä ja joku siisti toppi ja sitten vaikka se pinkki "kauluspaita" mikä minulla on ollut Karitan ja Roosankin rippijuhlissa. Mutta ei. Niimpä me menemme huomenna yhdessä katsomaan niitä vaatteita... Mitäköhän siitäkin tulee. Nimittäin tämä ilmoitti että jos vaatteita ei löydy, hän ei järjestä minun rippijuhlia.

   Muutenkin kotona on ollut kireä tunnelma. Nimittäin ajan mopokortin tässä piakkoin. 15 vuotta täytän nyt 23 päivä ja sen jälkeenhän voisin suorittaa kokeet, mutta tämän riparin takia se menee nyt vähän sekaisin.
En ole kerennyt käymän tunneilla ja pääsen aloittamaan ne varmaan vasta riparin jälkeen elokuun alussa.
Pitää huomenna soittaa sinne.
   Kallista lystiähän se on, ja sen lisäksi kortilla ei tee paljon mitään ilman ajopeliä.
Mopoautohan olisi se aivan ykkösjuttu, mutta ne ovat kalliita. Joten se vaihtoehto on pois suljettu.
Toisena vaihtoehtona olisi mopo, ei siis skootteri vaan sellainen SM ( supermoto ) tai Endoro.

supermoto - Google

Ja näillähän ( minun tietojen mukaan, joku vanhempi ja viisaampi saa korjata ) eroa on lähinnä se että SM on vähän pienempi ( hyvä valinta tällaiselle tapille 162 cm ) ja SM enemmän asfaltti ajoon. ( Toki renkaat vaihtamalla saa senkin asian muutettua ) Mutta minun porukat ei luota minulle sellaista.
Ne uskoo että tapatan itseni sellaisella ja käskivät harjoitella ensin skootterilla ajamaan. Entä jos en halua!?
Mutta minuahan ei tässä kuunnella, se on joko skootteri tai polkupyörä...
   Että näillä eväillä mennään. Vähän masnetavaa. Tänään kävin tuhlaamassa 220 euroa kypärään ja se ei oikein sovi sellaisen pinkin soliferskootterin kanssa. Mutta niin.... Katsoo nyt, kunhan en joudu kävelemään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti