perjantai 12. heinäkuuta 2013

Isostelu on ihanaa !

AAAAAWSAGRHMOIHDGUEDF!!
postauksen kuvat by : Minä & Netta & Lotta !


nii ktekä oli normaaleja ja ketkä ei ? (; Me isoset tässä vaan
Who was the normal one ? (; the best staff in the world ! :D
TAKE ME BACK ! Q__Q
 
Elikkä tiistaina poistuttiin upean viikon jälkeen saaresta ja kyllä se teki kippeetä. En itkenyt edes omalla riparilla, mutta nyt piti viimeisenä iltana tirauttaa pari miehistä kyyneltä. Ja se kertoo jo aika paljon! Ja sitä leiriä mun kanssa oli tekemässä 23 uskomatonta, supermugsua, reipasta ja ihanaa riparilaista ja 4 parhauttakin parhaampaa isosta. ( + tietenkin parhaat isäntä ja emäntä + muut ohjaajat ) Varsinkin isosia haluan kiittää siitä, että te jaksoitte minua kokonaiset kokonaiset 9 päivää, mikä tuntuu ihan uskomattomalta määrältä. Nostan teille hattua! En oikeastaan voi edes kuvailla sitä fiilistä mikä leiriltä jäi. Hirvee ikävä tullee kaikkia ja toivottavasti me törmäillään vielä ! Nyt odotellessa sunnuntain konfirmaatiota.

 
Olin nero, ei häirinnyt aurinko/valo/äänet/hyttyset mitkään minua !
I was genius. I wasn't annoyed by sun/lights/noises/bugs or anything !
mieädn ryhmän kyltti ! (;
Misha :3 Mishattiin tääkin !
Misha, we Mished this too ! :3
























So Tuesday I came back from the confirmation camp where I was working and god I loved it!  I didn't cry even in my own camp but this time I cried a little... or little more .... And if I cry, it must have been very special camp! I was lucky, I had possibility to work with 23 wonderful, awesome, great and totally best youngster and with 4 more than the best "*isos-youngster" ( And ofc with other staff memebers. ) (*isos-youngster is kind of teacher/friend/this cool youngster who plays games and spends time with youngsters. We're like cool teacher in those camps ) And specially I want to thank my isos-friends. You guys had to be with me 9 days wich is pretty incredible! I couldn't handle myself for that long. There is no words to describe this feeling I have right now about that camp! I's do going to miss everybody and I really hope we're going to see someday in the future. Now waiting for the confrimation on Sunday !












I didn't drank that Coca Cola, it was just so cool/And we saw so many baby squirrels ! ;3 aws
 
 sorry only picture of me (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti