tiistai 22. lokakuuta 2013

Boring stuff

Me everytime I see a cute boy 
( this post includes lots and lots of my favorite GIFs from my computer ) 
Sen verran että tämä viikko on ihan hullu! Kolmen kirjoitelman palautus, espanjan koe, fysiikan raportin palautus, koulutus, töitä ja kaikkee mutta ei nii kivaa. Ja siitä fiksuimmat jo bongas että mä sain vihdoin töitä ! Jotain niinkin huikeeta kuin mainoksien jakamista! Loppujen lopuksi ei se nyt ole niin kauheaa, mua ei haittaa "ulkoilla" tai juosta niitä rappusia. 
Videoita on tulossa mooooooooooooooooonta, mutta mä vain satun olemaan toodella laiska pieni kakka välillä editoinnin suhteen. Lisäksi tänään suunniteltiin yhtä isompaa videota ja jos totta puhutaan mä en varmaan koskaan ole ollut näin innoissani jostaan videosta!
Ida Maria tutstutti minut ja Idan Game of Thronesiin tuossa sunnuntaina ja ohmygosh .___. Mä oon ihan rakastunut! Tosi hyvä sarja, ihan uskomaton! Mä olen pahoillani että tääkin on tällainen säälittävä pieni postaus, mutta nyt espanja kutsuu! Ehkä mä saan jonkun vlogin editoitua. 
 
This week is totally nuts! I have to write three storys, Spanish exam, one physics thing, work, work and other boring stuff. And yeah I got job ! I'm doing paper rounds.. kind of .. 



I have been filming so many videos but yeah.. I can sometimes be really lazy when it comes to editing videos.. Also, we did plan one pretty big video coming in November ( ? ) And i have to be honest, I'm so excited about this video ! 

Ida Maria introduced me and Ida to Game of Thrones yesterday... and I'm in love! That's so god series I mean gosh.. .__. VUW IT ! Yeah this is very annoying and stupid little post but Spanish book is calling for me ! 


Did it feel good ? (;

2 kommenttia: