keskiviikko 27. marraskuuta 2013

matka matkukseen




Syömässä Daddy's dinerissä. Mun ruoka, ja todella, siinä ei ole yhtän ranskalaisia sillä mä en syö, en tykkää! Onneks oli Ida joka vaihtoi mun kanssa ruokia!

Löysin uuden suosikki paikan! Käytiin hakemassa Smoothiet kyseisestä paikasta ja ai että se oli ihan super hyvää! 

Yellow !

Kuten eilen jo sanoin, kävin aamulla tekemässä mantsan kokeen alta 20 minuutin. (Jouduin tosin odottamaan vielä puoli tuntia ennen kuin pääsin) Tämän ja ruotsin kertaustunnin jälkeen nokka kohti matkusta! Shoppailtiin Ikean ja matkuksen puolella ja käytiin syömässä. Sitten meille jakoille ja nyt valmistaustumista huomiseen ruotsiin. (En ole vieläkään lukenut ja kello on 00:46)




Ai että mä rakastan joulua! Kaikissa kaupoissa oli joulukoristeet alennuksessa tai muuten vaan esillä ja niitä koriste palloja ja lamppuja ja kynttilöitä ja muuta tilpehööriä piti sitten joka kulman takana käydä hipeltämässä. Ootan jo sitä ku päästään koristelee tätä paikkaa ja kotonakin silleen kivan jouluiseksi!
Nyt vaan hiukan väsyny olo, nimittäin kauhea flunssa iski mua takavasemmalta mutta muahan ei noin vain pysäytetä! (Lisäksi, yllätyin iloisesti, kun tajusin eilen että BB on alkanu tehdä lehtiä! Kaikki mun käsissä ei ehkä kuolekkaan!)

Mukaan lähti tällä kertaa  
ihan perus musta toppi - H&M - 4,95e 
Mulla ei ole yhtään ainutta koko mustaa toppia (paisti sitten nyt) ja H&M:ltä saa halvalla hyviä toppeja vaikka laatu onkin eri juttu sitten. 
T-paita - New Yorker - 9,95e. 
En ollut ennen käynyt New Yorkerilla ja nyt kyllä rakastuin kauppaan ihan 6-0! Hirveen paljon kivoja paitoja eikä edes pahaan hintaan ! 
Collage-paita - Carlings - 39,95e -30% = 27,93e 
Toinen uusi lemppari kauppa! Vaikkain kauppa sisälsi lähinnä miesten vaatteita ja hinta oli aika korkealla, niin en voinut vain vastustaa tuota susi paitaa. Ekaksi jätin kyseisen paidan suosiolla hyllyyn, muhkean hinnan takia, mutta stten palasinkin sen vielä hakemaan. Hirveästi kivoja vaatteita täälläkin!


Ikeasta 
suihkuverhot 5.95e
Tuollainen pieni lasipurkki 1,90e
ja mun vauva kaktuksille uudet ruukut kun ne meinas hukkua niihin edellisiin.
Nyt nukkumaan, että jaksan istua edes sen tunnin siellä ruotsin kokeessa...
//:Mari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti