sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Kisat

Juu sununtaina olin taas kisoja kuvaamassa.
Ihana kamerani kun sillä ei saa maneesista kunnon kuvia joten niitä ei nyt tule.
Itse olin ovimiehenä koko sen kolmetuntisen, joten voitte uskoa että oli kylmä!
Kumminkin, Nora tuli ysikympissä kolmanneks ja onnea siitä.

Kisoissa oli kolme kuopiolais ratsastajaa joiden ratsastus tyylistä en oikein pitänyt.
Tekivät pienet tiet ja tuli todella kovaa vauhtia.
Se on pelottvan näköistä kuinka ratsastaja potkii kannuksilla hevosta eteenpäin esteelle ja heti sen jölkeen tekee noin viiden ehkä kuuden metrin voltin ja heti esteelle.
Kun näin ratsastetaan ysikympin radassa isoilla hevosilla... minua pelotti seistä siellä kun odotin minlloin
joku tulee päälle.

Mutta huhhuh.

Semmosta.
Tiistaina estevalkka, Sinan hommaan taas kuvaamaan.

3 kommenttia:

  1. Hirvee mun orjuuttaja ::''D Mutta siis joskushan ku mää ja Olivia oltii porttivahtina yks heppa tuli oikeesti melkei päälle, Olivia joutu työntää sen pois siitä ;o Se ei ollu kivaa ;;) Ja sit se yks Kuopiolaine nii kannuksepam, raippa pam, ja sitte hirvee ohjista veto ja mini tiet, se oli hirveen näköstä : ( Säälin ponia.. : (

    VastaaPoista
  2. Peeäs, teillä on este_tunti_ ei valkka,;) (oon hirvee:D)

    VastaaPoista
  3. Se on sina ihna sama (::::
    tunti valkka what ever
    Ne oli oikeesti kamalia ne Kuopiolaiset, se tuli vaa se tuomari puhuu sille et on sulla noi kannukset aika korkeella ja tällee sitte se ei ees kuunnellu oli vaa sillee et joo joo...

    VastaaPoista