tiistai 15. marraskuuta 2011

Väsyttää.

Nämä tiistait jolloin mulla on tuo estetunti ovat kyllä todella raskaita.
Tänään olin koulun jälkeen puolituntia kotona ennen kuin lähdin Roosan luo.
Sieltä sitten tallille ja kymmentä vaille kymmene tulin kotiin.

Jaa no menin Violalla, ja teimme keskiympyrällä katse harjoituksia niin että menimme kaksi kerrallaan keskiympyrällä jossa oli kaksi estettä.
Ei siis mikään kovin vaikea harjoitus, mutta silti saimme Violan kanssa sen sotkettua.
Kaksi kieltoa ja monta tiputusta ja monta raville rikkomista.
Tässä näkee, että jos olisin tehnyt kyseisen tehtävän Tähden kanssa, en usko että meillä olisi ollut
mitään ongelmia, mutta ... Parempi näin että ratsastan muillakin.
Jospa nyt seuraavalla kerralla saan taas mennä Tähdellä.

Minulla ja Noralla oli taas hauskaa ja autoin Noraa laittamaan Aapon ja olin Noran seurana kun tämä
käveli vähän Aapon kanssa kentällä.  Kenttä oli ihan jäässä. Kai se pitää hyväksyä että talvi tulee.

Aapo on laama (:

2 kommenttia:

  1. moikka, mä olen joskus selaillut sun blogia.
    se on tosi hyväntuulinen. :)
    sä oletkin mun lukija, joten mun blogi onkin sulle jo ennestään tuttu.

    rredcoffee.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sofia. Kiva kun joku tykkää lukea.
    (: Kai se hyvän tuulisuus tulee siitä että olen itse udeimmiten hyvällä tuulella.

    VastaaPoista