keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Näillä pärjää talven.

Sain tänään kuulla hyviä uutisia, en vielä kumminkaan informoi teitä siitä vielä.
Sillä yritän itsekkin olla vielä mahdollisimman rauhallinen sillä kaikki voi vielä muuttua.

Joo mutta tänään mulla on tämmöinen olen-todella-iloinenja-positiivinen päivä. Siis oikeesti ei sarkasmia
ja vaikka mua palelsikin ihan kamalasti kävellessä sieltä kirkonsalmelta koululle, mä mietin vaan kaikkee positiivista.
Päätin että ajattelen pelkästään talven hyviä puolia koko matkan, no niitä ei paljon ollu mutta...
Silti.

Tässä on mun vaate armeija jolla käyn pakkasta vastaan.




Kengät on ostettu stiletolta 30 e. Tosi hyvä ostos! Tosi lämpimät ja kestävät vettä!

Pipo on X-Globelta ostettu viime vuonna 6 euroa.

Huivi on jotain 2 metriä pitkä. Mummon tuliaisia Ruotsista.

Lapaset sain kaverilta.

Mmmm... tämä on kans X-Globelta lämmin mut ei pidä vettä,

Tämä on Euro Hunterin ratsastus takki, mutta pitää vettä ja alle mahtuu paksumpikin huppari joten pidän sitä joskus koulussakin.



MMmm...
ja remontti kuvia en oo vielä laittanu nii nyt ne tulee.
Siis mun huoneen remonttihan loppu jo monta viikkoo sitten.


Höhö... katon muodin huipulle x)





Eihän tämä vielä ihan valmis ole.
Verhot puuttuu ja tuolle viimeisen kuvan rusekalle seinälle pitäisi tulla vielä valokuvia.
Päivä peittokin puuttuu :))

Tämä nyt oli tällainen postaus.

+

Hei jos keksitte mulle jonkun kivan postauksen joku mun-päivä tai kysymys-postaus tai iha mikä tahansa postaus nii antaa kuulua.
Olis tosi kiva toteuttaa joku semmonen!

Aws Fanityö rakastan tota oravaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti