sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

So what? I'm still a RockStar

Ja tänään oli ne kauan odotetut estekista ja miten niissä sitten kävikään...

http://www.youtube.com/watch?v=2LiiN_ZMSlc&feature=g-all-u&context=G2d29322FAAAAAAAAAAA

( en tiedä miksi en saanut upotettua, ei löytänyt tuota videota ):
Rata alkoi muuten ihan suoper hyvin ja Hanna ja Hanne sanoivat molemmat että se lähti tosi hyvin ja jos en olisi tippunut niin olisi varmaan jatkunutkin niin hyvin. Muttan ei. Kolmosen jälkeen meillä oli erimielisyyksiä menosuunnasta ja minä päätin tutkailla kantaani maantasalta.

Silloin minu kirjaimellisesti VATUTTI ja SUUTUTTI !
mutta sitten unohdin ja illalla mun fiilis oli




Elikkä mitään väliä. Mulla on joku kirous noitten seurakisojen yllä kun viimeks toisiksviimesiä ja nyt hylätty.
Harjoituskisoissa vaikka mennään samoja luokkia nii ekoja tai tokia tai neljänsiä ollaan oltu ?

Mutta kato ei se mitään -mä olen silti paras ;3

kuvaaminenkaan ei onnistunut tänään ollenkaan mutta pistetään tänne kumminkin...













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti