torstai 26. huhtikuuta 2012

they see me riding

Juu ratsastelua taas. Ensiksi Kunkku keskiviikkona.



Menin esin ihan vain käynnissä pääty-ympyröitä. Taivuttelin ja asettelin huolella. Tein s y m m e t r i s e t
ympyrät. Sain Noralta yks kerta vähän nootiia mun ympyröistä. Sitten samaa ravissa ja sitten laukassa.
Molemmat suunnat nousivat lähes moitteettonmasti, kerran yritti vasempaan olla nostamatta, mutta nousi.
Nice ponnuuuu (:: sitte havaitsin että nuo varsat leikki mun kustannuksella. Kun olin ratsastamassa niin niillä oli ihan oma elämä ja ne meni siellä tarhassa ties miten päin, mutta kun menin sinne kameran kanssa...



Vähän ravailtiin mutta ei mitään... (;



Tänään sitte oma tasasen tunti. Menin Leegialla. Mä olin taas ihan silleen
"Miten tuonne ylös pääsee?", "Missä tän pää on?"
Vähän aikaa meni taas totutteluun. + Menin koulusatulalla ja se Leegian koulusatula kenottaa vähän eteenpäin. Mun keventäminen oli varmaan aluksi aika säälittävän näköistä. Linda piti tunnin pitkästä aikaa, Jes !
Jos jotain hyvää halusi verkasta etsiä, niin ainakin Leksu taipui!
Kun tehtiin kulmiin voltteja, Leksu taipui kun banaani, elikkä vähän liikaakin.
Alkoi painaa ulkopohjetta vasten.
Kyllä se siitä sitten. Laukkaa keskiympyrällä.
Leegia on laukassa tosi etupainoinen
+
Heiluttaa päätään paljon
+
Se satula
=
Mun piti oikeasti nojata paljon taaksepäin että pysyin pystyssä.
Sitten, tiiä nyt sitte kuinka kamalalta se näytti, mutta mä runttasin kyynerpäät kiinni kylkiin, että se ei saa
verettyä multa ohjia tai sitte multa käsiä suoriksi.
Sitten pohje vaan tosi lähelle että ei rikkois raville. Se sen pään liike oli aika säälittävän näköistä tuossa vaiheessa. Semmosta pientä nyökyttelyä.

No selvisin. Mulla on kylläkin selkä ihan järkyn kipeä. Ollu viimesen kaksi viikkoa ainakin. Siis, varmaan ihan siitä kun mä olen viimeset kaksi viikkoa ratsastanut niin paljon. Neljä kertaa viikossa (joista yksi tai kaksi on ollut estetunteja )
+ Mä käytän aina Kunkulla mennessä niin paljon mun keskivartalon lihaksia, että mulla menee jo puolentunnin ratsastuksessa ihan hapoilla selkä- ja vatsalihakset.
Ehkä mun kroppa jossain vaiheessa tottuu tähän järjestelyyn. (:
Kamala yskä, huomenna alkaa TET-viikon viimeinen päivä, siitä kooste sitten (::




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti