torstai 19. huhtikuuta 2012

Vieläkö on villihevosia?

No kyllä löytyy. Koljonvirralta aina tarpeen tullen useampikin kappale :D



Meillä oli tänään estetunti, ja yllätyksekseni menin Violalla.
Olin odottanut Tähteä koska minulla on lauantaina kisat sillä (:
Heti selkään noustuani ensinmäinen ajtukseni : "Missä tämän pää on? Miten tätä ohjataan?"
Viola oli pikkasen isompi kuin Tähti ja Kunkku.
Ravi oli isoa ja keventämiseen piti totutella hetki.

Aloitimme puomeilla. Nille ei oikein imenyt, oli vähän laiska mutta kun viimeinen nostettiin ristikoksi
( puomi x4 ja ristikko ) alkoi löytyä sitä energiaa. Se oli vielä pientä.

Kun puomit nostettiin innariksi* ( * kaksi estettä niin että niiden väliin ei mahtunut askelta. )
ja nostin ekan laukan niin sitten lähti. Viola veti pukin ja lähti laukkaamaan niin täyttä että huh :D
Minä yritin vain pidättää. Pari kierrosta me jouruttiin vain laukkaamaan ennen kuin minä pystyin ohjaamaan meidät innarille. Hyvä ettei hypätty koko innaria yhrellä kerralla.
Sen verran vauhtia löytyi.
Pari ekaa hyppyä olivat vain kamalaa kohellusta. Pikkuhiljaa hypyt paranivat. Minun piti itse vain keskittyä satasella jalkaani ja selkääni. Pitää käsi paikallaan ja pidättää niin kauan kunnes jotain tapahtuu.
( Violan pää heiluu laukan aikana paljon, joten käden paikallaan pitämien oli yllättävän vaikeaa. )
Sitten Innari nostettiin niin että ristikko-ristikko ( ei askelta väliin ) yksi askel - ristikko - yksi askel - pysty.
Tämä meni jo paremmin, pystylle tuli välillä vähän super loikat (:

TAAS KUVATON POSTAUS !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti