tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kajaani


 Taas Iisalmessa! Käytiin tosiaan tekemässä sellainen pieni reissu Kajaaniin minun, pikkuveljen ja isän voimin. Käytiin katsomassa joku 3D leffa, tais olla "Räyhä Ralf" ? Ja niin kuin kunnon reissuun kuuluu, syötiin ja nukuttiin taas ihan mukavasti. Silti nukuttaa kyllä niin maan kauhiasti. Minulla on varmaan joku vitamiinin puutos tai sellainen kun koko ajan väsyttää vaikka nukkuisin yöllä yli kaksitoista tuntia. Ja kun veriarvot kävin jo katsomassa ja ne on ihan normaalit... Mitä vitamiinia minun kannnattais alkaa syödä? En ole itse oikein perillä näissä asioissa.
 Hiusvärit kävin ostamassa Hairlekiinista, toivottaavasti nämä on nyt oikeasti hyvät. Kun olen nyt joutunut etsiskelemään itselleni kunnon hiusväriä kun oikeastaan kaikki joita olen kokeillut ovat paljastuneet huonoksi. Se ovat joko kulunueet pois todella nopeasti tai väri ei ole tarttunut päähän ollenkaan tai väri ei ole ollut yhtään sellainen kuin sen piti. Kampaajalle en mene koska rahat eivät riitä hyvässä paikassa värjäämiseen. Ja jotenkin en enää luota kampaajiin, koska aina kun olen sanonut että haluan kirkkaanpunaisen, niin on kampaaja-täti sanonut ettei minun hiuksiini saa niin kirkasta. Ja itse ( tai siis enhän minä niitä itse värjää vaan minun luotto värjääjäni ) värjättäessä on sinne se kirkaspunainen väri kuitenkin tullut. Leikkaamaan en näitä enää rupea, yritän nyt kasvattaa näitä edes jotenkin ja jonnekkiin päin, että huonot latvat vaan pois. Mutta en paljasta niitä värejä vielä, katsotaan joskos torstaina pääsisin värjäämään lettiä. Saatte sitten nähdä, ellei lopputulos ole aivan kauhea.  
 Adiöööös (:
Miun conssit alkaa NYT JO mennä rikki ....

                                      //:Mari 

 Ja ehdottakaa niitä videopostauksen aiheita (: Joudutte muuten kohta seuraamaan minun pelaamistani !

2 kommenttia:

  1. Ei koskaan kannata nukkua kahdeksaa tuntia pidempään, sillä silloin on nukkunut liikaa ja väsyttää koko seuraavan päivän. Ja kannattaa ainakin sitä D-vitamiinia syödä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Mutta jotenki ajatus siitä että pitäs viikonloppunakin laittaa herätyskello soimaan ei kauheasti innosta (:

      Poista