tiistai 23. huhtikuuta 2013

Elämäni Aakkoset


A - avicii 
Tämän hetken yksi kuunnelluimmista esittäjistä ! I could be the one, street dancer ja silhouettes on ihan huippu kappaleita.
 
B - benjamin <3  
Benjaminia ei voi selittää, se vaan on. Eräs pilsun omaava ilme johon kuolee. 
C - Castiel 
Uh, ehdottomasti suosikki hahmo supernaturalista. 
 
D - Dean 
Kulkee edellämainitun perässä hyvänä kakkosena. 
E - englanti 
Mulla on joku pakkomielle puhua englantia all day every day. Katson paljon sarjoja ilman tekstejä ja vietän aivan liikaa aikaa sinäputkessa britti/jenkki vloggaajien parissa. 
F - Fisu 
Yks ehkä huigeimmista ystävistä mitä mulla on koskaa ollu ! 
G - geltzuu 
Kaiken örveilyn/pervoilun/aivotoiminnan lakkauttamisen alku ja loppu. Jos joku tulee vielä väittämään että seurakuntanuoret on rauhallisia ja tylsiä nii paskat! :D
H - hampaat 
Mä olen aina inhonnut mun hampaita. Siis kaiken muun lisäksi. Mutta mun hampaat on aina ollut mulle ongelman lähde. Alahampaani kasvat liiän tiheään ja olen joutunut sen takia käymään vaikka kuinka paljon hiomassa hampaita.
I - Ihan pihalla 
Voiko tästä sanoa mittää itkemättä.
 
J - Jenna 
Senseini, johdattajani, kaiken elollisen elämän mahdollistaja. Loistava hiusten värjääjä ja täydellisyys 5/5 koska multibueno <3
 
K - kissat 
Minkäs sille voi. Minustakin on tullut kissa ihminen. 
 
L - Lontoo  
Mmmm <3 unelmieni kaupunki  
M - Misha 
Mishaimigo henkeen. Supernaturalin kautta oppinu Mishaksi.
N - nikon 
Team Nikon ! Aina omistanut nikonin kameran enkä kyllä aio vaihtaa 
O - Oksettava
nii oon :D 
P - playlist live
 Floridassa järjestettävä tapahtuma youtube perheelle. Paikka jossa haluaisin niin olla joskus. Joko osallistujana tai katsojana. 
 
Q - Qwert 
Hauska nimi, kiva kirjoittaa. Joskus luin jonkun kirjan jossa oli sen niminen henkilö.
R - ratsastus (;
Heppatyttö since -97. Vaikka ei se aina ole niin vahvasti ollut osana elämääni niin kyllä se täytyy myöntää että ratsastus on coolein harrastus ikinä. 
S - supernatural 
Ihan huigeen loistan täydellinen sarja! N opetti mut katsomaan kyseistä sarjaa viime kesänä ja raukkatta ensi silmäyksellä.  
T - tulemis-vitsit 
Minun ja minun kavereiden huumorintaju on tooooooodella huono. 
U - uinti 
Harrastus numero 2! Vähän vähemmälle tosin jäänyt nyt osaksi ajan puutteen takia.
V - vilsu 
! Ei olla Vilsun kanssa tunnettu edes vuotta kunnolla mutta Vilsu on kyllä oikeesti ihan järkyttävän tärkeä ihminen minulle! Melkeinpä tuntuu että Pilsu on se kauniimpi versio minusta (; <3
 
W - The Walking Dead
Rakastuin TWD peliin viime syksynä ja taas lokakuussa minua siunataan pelin kakkos osalla! Sarjaa ajattelin ruveta katsomaan jos saisin vain jostain sen eka kauden.
 
X - xopeli 
Mun uskollinen maxin halpisskoba joka kyllä vie 
 
Y - ystävät 
Tarviseeko edes selittää? 
Z - zalaoooooo-ualalauuuu
Tuli mieleen joku afrikkalainen biisi mitä kuunneltiin ala-asteella. Ehdottomasti top 5 listalla maista joissa tahdon vierailla.
Å - åber cool 
Kaikki on åber cooli 
Ä - äiti 
Pittääkö selittää? Äiti on Äiti.
Ö - örveltäminen 
5/5 koska zalazar

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti