keskiviikko 15. helmikuuta 2012

! Happy Valentine's Day !

" Hei Mari, saanko minä halata sinua, oot kuulemma avoin ihminen."



Mikäs oisikaan parempi hetki tehrä sarannes postaus kun ystävänpäivänä! Elikkä heti alkuun Hyvää Ystävänpäivää ja toivottavasti vietitte sen ystävien kanssa <3

Meillä on Jussi Ahon koulussa ystävänpäivänä aina sellainen perinne että jokainen saa ns " halipassin "
joka on siis sellainen punainen syrän joka laitetaan naursta kaulaan roikkumaan ja sitten halaillaan kavereita ja
siihen pistetään aina nimi.
Itsellä passiin kertyi yli kuusikymmentä nimeä ja kaikkia joita olisin halunnut halata, en eres nähnyt.
( Ja hei, tuo kuusikymmentä ei ole eres paljon )
Osaa porukasta en eres tuntenut tai en muistanut nimeä. Se on kieltämättä ufo tunne kun joku tulee olan taa että " Mari hei anna hali! " Mutta joo, hauskaa oli. Huomasin muuten että kun palasin sitten auditorioon jossa meillä oli luokanvalvojan tunti, että mulla on ikävä tapa tehrä itsestäni tarpeeton numero. Nimittäin, saatuani auditorion oven auki, ( olin viimeisiä, melkein kaikki olivat jo paikalla ) kiljaisen täysillä että ulkona on kylmä! Tämän jälkeen jatkettiin lv:n kanssa yhteisillä leikeillä luokassa ( minä ihan innoissani ekojen joukossa kokeilemassa... ) Jonka jälkeen pääsin kotiin, koska minulla ei ollut tänään valinnaisaineita. Mutta sellainen minä olen enkä muuksi muutu. Että jos joku ajatteli että olen sellainen hiljainen nolis, nii et kyllä ole varmaan ikinä minua nähnyt. (:

<3
Mazaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti