maanantai 20. helmikuuta 2012

Today

" Mä kato oon vähä sellanen joka ensiksi tekee ja ajattelee jälkeen. "






Tänään rikoin lupaustani rennosta viikonlopusta ja olin puoli kahreltatoista menossa tallille.
Sina oli äitinsä kanssa siellä ja autettiin Sinan kanssa Virpiä.
Eka vietiin hevosia pihalle ja sitte haettiin ja sitte taas vietiin.
Mikäs siinä. Itse hain mm Tähren sieltä hangesta värjöttämästä.
Se oli jotenkin niin masentuneen näkönen kun se ilman takkia siellä lumipyryssä seiso.
Täällä tuulee ihan kamalasti ja sataa lunta koko ajan.
Sitten mentiin Sinan kanssa kahvioon ja ahristeltiin Toivoa.
( tai pikemminkin Toivo ahristeli meitä )


Toivo tahtoo pullaa :3

Sitten Olivia ja Nora saapuivat paikalle. Olivialla oli mukana Olivian Hilda koira.
Suloinen otus.
Olivia laittoi Eeron nopeammin ja menin Olivian ja Eeron ( ja Hildan ) kanssa jo maneesiin.
Olivia ratsasteli Eerolla reilun tunnin ja minä toimin koiran rapsuttajana.
Kuvia en kummosia saanut. Olivia otti satulan jossain vaiheessa pois ja meni hetken ilman satulaa kunnes tuli alas ja teki muutamia seuraamis - pyähtymis harjoituksia kunnes minä kipusin selkään loppukäynneiksi.


Nora ja Aapoa en kerennyt katsoa kauan ennen kuin minun piti lähteä.
Ennen lähtöä otin vielä Viivianin pesupaikalle ja katsoin sen jalan kun siinä oli haava.
Ei onneksi enää mitään, ei aristanut yhään, sain hiplata ja huuhrella ihan vapaasti.
Onneksi. Sitten poni takasin karsinaan ja kotiin.


Katsoin sen viimeisen Potterin. Wow! Oli kyllä kiva. Silti, sanoisin että kirjana ovat parempia.

Ps. Heikki lähti tänään uuteen kotiin. Hyvää matkaa Heikki, toivottavasti sait hyvän omistajan!
Outoa kun tallilla on yksi tyhjä paikka taas... Onneksi Matin paikalle on saatu jo toinen hevonen.



<3
Mazaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti