maanantai 20. helmikuuta 2012

Tårstai again

Henkilö A : " Miksi kaikki vihaavat minua? "
Henkilö B : " Miksi kaikki rakastavat minua? "
Henkilö C : " Miksi se ei vastaa!? "





Eli torstaina. Meillä oli tuplatunnit. Mä menin ekaks viirestä kuuten tasasen Violalla.
Tehtiin pohkeenväistöjä. Viola väisti mukavasti, vähän meinas mennä perse erellä mutta se piti siitä sitte vaa suoristaa ja uurelleen. Välillä tuli mukavia ja puhtaita väistöjä joihin minä ( ja Hanna ) olin tyytyväinen.
Tämän jälkeen laukkaa koko uralla muutama kiekka. Violan laukka oli pompottavampi kuin esimerkiksi Tähren.
Sitten välikäynnit jonka jälkeen aloitettiin varsinainen työstäminen pääty-ympyrällä.
Haluttiin ympyrä pyöreäksi ja että jokaisella "kääntöpisteeltä" käyrään. Jottei tämä olisi liian helppoa niin
perusistunnassa istuttiin. Viola oli mukava, muutaman kerran Hanna muistutti että reippaampaa ravia, mutta kun sen sai liikkumaan nii sehä liikku tosi kivasti. Sitte laukattiin ympyrällä. Tultiin siis oikeassa kierroksessa.
Sitte vaihettiin ympyrää, ja tultiin vasemmassa kierroksessa. Siinä suunnassa tulikin sitte semmoinen ongelma laukassa että me Viola nosti väärän laukan. Tultiin aika monta kertaa väärässä laukassa ennen kun mä sain Violan tulemaan oikeassa laukassa.
Viola oli musta torella kiva. Mä en ole ennen tykännyt Violasta yhtään mutta nyt tän kerran jälkeen mä olen tykännyt siitä tosi paljon. Mä vaan tunnillakin vaan kokoajan selitin kaikkee awesome awesome itelleni.
Hanna vihjas sillee hienovarasesti että mun istunta oli paljon parempi kuin viimeki ja että sillä että mä menen nyt vähän isommalla hevosella kuin Tähti olisi siihen osa syy. Ei miun pojkea saa vierä miulta.
Mutta joo olin tuntiin tosi tyytyväinen ja jäi hyvä fiilis.


Estetunnin menin Tährellä, jolla sitte siis kisat en sunnuntaina.
Me oltiin oikeesti tosi awesomeja. Musta se meni tosi hyvin ja Hannakin sano niin.
Kerran tai kaks Hanna korjas mun asentoa ravissa, mutta ei hypätessä kertaakaan.
Tethtiin sellaista hatjoitusta jossa tulee tiukka käännös ennen tai jälkeen esteen.

Videokooste tuossa alla



Huomioooo!

Se joka sanoo minun urheasta pikku esteruunasta pahaa tulee tuntemaan kostoni...
No ei, läppä läppä. Rakentavaa palautetta saa ja pitää aina antaa.
Tuo viimeinen este tippui koska aloin kääntämään liian aikaisin ja
sen yhren kohralla ei passannut askeleet.
Petrattavaa on paljon mutta itse olin tyytyväinen.


<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti