maanantai 27. helmikuuta 2012

Voittajan on helppo hymyillä

Sunnuntaina oli ne harjoitusESTEkisat ja tättärää, voitto sieltä napsahti.






Hyppäsin neljänkympin Tährellä. Verkassa painoi ihan kamalasti kärelle ja mä mietin jo jossain vaiheessa ( tosin vain pienen hetken ) että en minä voi radalle tämän kanssa mennä. Hypyt tuli ihan päin persettä kun mulla meni koko keskittymiskyky siihen että mä pitelin Tähteä. Muutaman kerran jouduin pysäyttämään seinään kun ei meinannut kuolainta löytyä. 



Olin verkkaryhmäni viimeinene ja sen lisäksi myös neljänkympin viimeinen. Radalle mennessä tapahtui jotain, kun minä nostin laukan, ei painanut enää yhtään. Liikkui nätisti ja jossain vaiheessa löyty laukka pyöreänäkin. Olin niin ylpeä ponista kun se oikein yritti.
Saimme + 13 pistettä, kun toiseksi tuleva sai + 7. Viime kisoissa kun olimme Tähden kanssa toisia, sain + 11.
Olin ponista ylpeä!  Se rata tossa alla :








Leegia ja Heiskanen (: Positiivisena


Julia ja Gustava - sijoittuivat ( kai ) mutta ainakin puhras rata
( vaikka julia tippuikin kahdesti )


Sina ja Leegia, sijoittuivat

http://www.mitenniintoivoonlihava.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti