lauantai 1. syyskuuta 2012

The Pauly D project

Pic from Google, I chanced text (;;
                                     
              " Britney Spears gave me a lapdance! "

Molen hurjaaan väsynyt. Ilman vlogeja ja Santeria olo on orpo. Mitä mä teen kun en voi editoida!?
Ja uudesta koneesta ei ole tietoa joten vlogeja joudutte nyt odottelemaan.
Olen saanut muutamia erittäin "innokkaista" pyyntöjä vlogeista ... (:

Niin mitäs minä teen kun ei ole konetta editoitavana, katson MTV:tä. Loistava kanava, nytkin tulee Pauly D maratoni :33 ( en kyllä tykkää noista sen hiuksista )

^ Pauly D - from Google

Tällä viikolla oli kaikki ajotunnit, tiistaina oli yllätys reenit, torstaina en ollut reeneissä ( badass )
Tostaina pingoin kuupperista kaks tonnia = 8 = hapotti(ko?)

Suomalainen, jotain 2.50? reenivihko vol 2012 !
KappAhl - 29.95 e

Tänään olin koulussa, Iidan kanssa syömässä, ostin farkut, JA, olin ekoissa "kunnon" klovni harkoissani.
Oli muuten hauskaa ( <3 ) Pitäs suunnitella sitä mun klovnia.... No on mulla jonkin lainen suunnitelma, onneks. Tänään kuvailin Siidua, kuvat ovat tosi hienoja. Mallini ei halunnut pysyä paikallaan ja katsoa kameraan samaan aikaan. Semmosta se on eläinten kanssa.


IsKo lähestyy! Jes! Harmi vaan että se on metsäpirtillä, Iisaaressa ois ollut kyllä paljon kivempi.
Huomenna reenit, sunnuntaina startti ja reenit. Kiire tulloo!

Siidun nukkumpaikka tässä yksi ilta :D


from G O O G L E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti