torstai 20. syyskuuta 2012

Äijät täyskäsis käsis täyskäsi täyskäsi


ISKO HUOMENNA ! WOOHOOOOO!armivaan kun nukkuminen jää taas varmaa vähä vähemmälle. En tiiä puoliakaan ketä sinne on tulossa, mutta luulisin ainakin että tulee aika loistava viikonloppu! Tänään vielä reenit, ( joista lisää täällä : ! )
ja huomenna varmaan viimehetken ostokset, ( = mässyymässyymässyyPULLO ) ja hullunlailla pakkaamista!
Olen hävittänyt sen lapun että mitä sinne tarttee mutta Jane avusti onneksi mua. Tärkeintä että tuon itseni !
On muuten kylmä. Suunnistettiin ja minä olin vahvasti sitä mieltä että oon supermies ja pääsen kyllä sellasen 30000x498980980 metrisen lammikon yli, mutta liekkö lammikossa ollut kyptoniittia kun melkein hukuin sinne.

Mutta nyt alan lähetellä kuvia ihmisille ja valistautua henkisesti ratsastukseen.

<3:Mari


Kuva, jossa kaikki on mennyt väärin 



5 kommenttia:

  1. Luin oliviaisen heppablogisesta et ootte kuvannu sen videopostauksen (: millon se tulee julki ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliviaisen :D Ihana nimitys! No mutta vastaan nyt Marin puolesta, että se tulee kun Mari saa sen editoitua. :)

      Ps. Mari otappa tää sananvahvistusjuttu poois..

      Poista
    2. hihiihihiih<3


      ps. jep tyhmäää mariii:D



      noeiparas<<3

      Poista
    3. Joo nyt vasta muistab vastata :D Joo elikkä tulee kunhan saan sen editoitua, mikä saattaa nyt kestää viikosta - kuukauteen (?) ilman konetta on vaika editoida :D

      Poista
    4. Ja mikä sanan vahvistus juttu ? ;o

      Poista