torstai 27. syyskuuta 2012

Mun silmään koskee


NYT SE ON TEHTY ! Panikisoiduin maanantaina kun kuulin englanninopettajaltani että tällä viikolla ollut koe on ainut ennen joulutodistusta = ennen yhteishakua ! Tiistaina kun meillä olisi ollut koe, molin migreenissä ja keskiviikkona en saanut tehdä koetta tunnilla vaan minun täytyi käydä tekemässä se koulun jälkeen tänään.
Molin aivan paniikissa! Minen ole stressaavia ihmisiä, joten en stressannut, mutta luin kyllä kokeeseen tavallista enemmän. Huomenna olisi vielä yhteiskuntaopin koe, ensiviikolla biologia ja uskonto (? minen kyllä ole tuosta uskonnosta varma ) ja ennen syyslomaa olis vielä matikka ja äidinkieli. + Perjantaina pitäisi olla uskonto, mutten ole silloin tunnilla, joten teen sen vasta syysloman ja TET:ien jälkeen marraskuussa :)

Kävin varaamassa optikolle ajan tänään. Minun lähinäköni on huonontunut taas. Mulle on määrätty lukulasit jo kaksi kertaa ennenkin, ja varmaan saan huomenna saman lappusen. Mutta edellisillä kerroilla en ole joko edes hankkinut laseja tai en jaksanut käyttää niitä. Ja nyt pitää hankkia ne paprit optikolta taas uudestaan.
Mitäs luulette, jos saan ne lukulasit, sopisko ne mulle ?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti