keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Sari ja minä, Viitaan kovikset since 2003 <3

32 kommenttia:

  1. " Asia mikä ärsyttää toisessa?" " No sä olit aika väkivaltanen " xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän... ;( synkät salaisuuteni tulevat ilmi :D

      Poista
  2. Mä en oo sit kirjoittanut mitään ihanat horot kommenttia, ihan aattelin ilmottaa:D terveisin oikea Iida :)

    VastaaPoista
  3. Paitsi että on tässä maailmassa muitakin Iidoja, joo unohda =D XD

    VastaaPoista
  4. Taas katoin tän xD tulee niin ikävä mun satuu ja sarii !! mun horotsut<3

    -iida (the real one xd)
    -mari twiittaillaan;)

    VastaaPoista
  5. Kuka täällä nyt on kukakin :D

    VastaaPoista
  6. ^ emt mä oon ainakin Iida #2 Marin entinen luokkalainen :D Hyvä video 5/5 mutta Mari ei saa olla väkivaltanen :/

    VastaaPoista
  7. Maailmassa on paljon Iidoja mutta suoraan sanoen, toi eka Iida horatsu kommentillaan vaikuttaa trollille. Mistäs minä tiedän, mutta ainakin itelle tuli semmonen tunne. + Marilla ei oo Twitterissä seuraajana yhtään Iidaa, joten.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iida ei näköjään seuraa mua mutta me kyllä keskustellaan aina syviä twitterissä :D ja me emme varmaan koskaan saa tietää koska anot (:

      Poista
  8. Saanko sanoo, että vittu ite se real on iida on hirvee horo!!!!!! :OOOO Siis jakaa itteensä kaikille. Hyvä vaan ettei tarvii enää nähä sitä. ei tuu ikävä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voimme arvata kuka tämä erittäin kypsä anonyymi on joka haukkuu jokaista horoksi.. Minne maailma on menossa kun ihmiset haukkuu toisia anonyymeinä KOMMENTTILAATIKOSSA!! Oikeesti. Kaikista meistä puhutaan paskaa, mutta voi toki kertoa oman mielipiteensä jostain ihmisestä IHAN OMALLA OIKEALLA NIMELLÄ.

      Poista
    2. Mä en tiedä kuka tuo alkuperäinen ano on, mutta kuka ikinä oletkin niin pieni vinkki että tuo loukkaa minua että sinä tulet tänne haukkumaan minun ystäviä... Hauku edes minua, jos täytyy päästä avautumaan...

      Poista
  9. Säälittävää täällä vaan trollata toisia mutta eipä tää asia mulle kuulu niin aattelin nyt kommentoida vaihteeksi tuota video: toi Sari on tosi nätti ja jatka vaan videoiden tekemistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta, mutta onneks on niitä viksujakin ihmisiä vielä. Niihän se meidän Sari on ja kiitos! Varmasti tulossa lisää videoita, yhden olen jo kuvannu ja lisää suunnittelussa :3

      Poista
    2. Haha kiitti !:D Ihanaa olla hehkee ku tulin suoraa salilt :D

      Poista
  10. Eihän Marilla oo ketään Iida ystävää tai emt, mikä juttu tää nyt oikeesti on. Jotkin on niin epävarmoja itsestään että ne haukkuu toisia mutta vahvat ihmiset ei välitä ja jatkaa elämää eteenpäin omana itsenään! Sovitaanko että ollaan kaikki horoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla :3 Iida ei ole täällä blogissa tosin niin paljoa ollut esillä. Ja totta, "heitterit heittaa" vai miten se menee:D

      //:Horo:3

      Poista
  11. HATERS GONNA HATE ai mä kuulin että sä oot puhunu paskaa jostai Iidasta.. en oo ihan perillä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tunnen aikas monta Iidaa, mutta mä en yleensä puhu ihmisistä paskaa. (: yritän pysyä sillee puolueettomana

      Poista
  12. Ihana Iida sota XD I know kuka nää jotkut on kirjottanu !!!:DD

    VastaaPoista
  13. Mä niin tiiän kuka toi yks ano on... kiitos kun kerroit että olen horo ja jaan itseäni kaikille, en tiennytkään! :D haha, maailma on vajakkeja täynnä ei voi oikeen muuta kuin nauraa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jystäät tj:tä...

      Poista
    2. mistäs olet moisen keksinyt :3 lol t.ei-iida

      Poista