maanantai 3. kesäkuuta 2013

The wonderful and mighty world of internet

Eipä tullut tästä päivästä oikein kuvia. Olin kiuruvedellä sukuloimassa. Ei oikein innostanut ja oli eilisen takia vielä todella väsynyt ja haluton olo joten tänään taas sellaisia kuvia joille olen nyt yön pimeinä tunteina nauranut koska ylivirkeys. Tein tuossa ekan sherlock fanvideonkin joka ei kyllä onnistunut mutta hei, kuka välittää koska olen väsynyt.

this is me right now
I didn't take any pictures today. Me and my family went to Kiuruvesi and I wasn't really exited. I was still tired because of yesterday. So today I'm going to blog pictures from internet to you: I laughed so hard to these because I'm way too high-spirited right now. I also did my first Sherlock fanvideo. It's little crappy but I'm tired so forgive me.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti