perjantai 14. joulukuuta 2012

Skyfall



                           Mun rakas Nikon D5100 on laskeutunut Iisalmeen.
 Me päätettiin minun veljen kanssa vaitaa huoneita viime viikolla. Minä olen nukkunut tuossa pienessä huoneessa aina, mutta nyt ah! Iso huone kutsuu minua. Ainut poikkipuolinen asia on se, että minun täytyi ottaa kaikki 33 julistetta alas seinältä ja pistää ne takaisin. Tähän mennessä vain kolme on tippunut seinältä. Hurraa!



Tänään olin taas kipeä. Kävin aamulla käymässä päivystyksessä, mutta ei ne osannut sanoa muuta kuin että lepoa. Sunnuntaina pitää soittaa sinne ja kysyä nieluviljelyn tulokset. Lisäksi jos nousee kuumetta, tulee hengenahdistuksia tai poskionteloissa tuntuu painetta, pitää sitten palata taas sinne. 

Huomenna lähdetään taas seukkarin porukalla liikkeelle. Tällä kertaa suuntana on Rovasti action sonkkiksella. Sieltä videopostausta tulossa JA ... Se kauan odotettu videovastaus kysymyksiin on tulossa ! Kunhan saisin sen videon koneelle ja editoitua. Pitäkää peukkuja ! 
6 päivää //:Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti