maanantai 24. joulukuuta 2012

Joululahjoja day one


SVEN! Du kan göra det ! SVEN ! NEJ... Sven du kan inte göra det... Sven... Du är en lilla fitta.
Helvete Sven... Även ryck Sven.. Du kan inte göra ingenting... Varför Sven? Varför!?...

^^ Marin ruotsia  
Best Christmas song ever ! : 
1)
2)

NOM ! On kyllä ollu kiva joulu! Aamulla heräsin siinä 11 aikaan ja syötiin aamupuuro. Ikävä kyllä, manteli meni taas ohi viereiselle. Että vink vink, jos haluatte mantelin, istu minun vieressä
Sitte haettiin kuusi ja koristeltiin se. Käytiin saunassa ja syötiin. Ja avattiin lahjat!
Olen kyllä todella tyytyväinen lahjoihini. Sain massia 160 euroa, sukkia ja supernaturalin 3. kauden !


Mmmm. nyt ootan että pääsen sitä kohta katsomaan. Ja veljen kanssa yhteisenä saatiin se the book of spells. Sitä kerettiin jo jonkun verran pelata tuossa. Aikas hyvältä peliltä vaikuttaa. Grafiikat on kohillaa ekä tarttee olla koko ajan synkroimassa uudelleen, niin kuin joidenkin tuollaisten pelien kohdalla on käynyt. + Veljeni sai pöytä jäkiksen jota pelatessa ilta on sitten mennytkin. Mä olen tutustunut tuohon suomen joukkueen pelaajien psyykkeeseen ja elämään. Erityisen läheiseksi minulle on tullut tuo Sven. Pelaa puolustajan paikkaa ja on vähä ressukka. Potkittiin Ruotsin joukkueesta pois joten tuli Suomeen. 
Huomenna äidin luo! Se on tämä hyvä puoli avioerolapsena olemisessa kun saa lahjat kahteen kertaan aina (;; 

 //:Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti