keskiviikko 15. toukokuuta 2013

I'm so poor

Mitä sinulle kuuluu? Tällä viikolla ohjelmassa :
Huomenna ysien hyvän käytöksen gaala, jonka jälkeen akatemialaisten kanssa suunnataan kohti Kuopiota. Kuopiossa olisi tarkoitus katsoa joku teatteri esitys, syödä ja käydä kai hiukan shoppailemassa.
Minulla tosin ei ole juurikaan rahaa shoppailuun, käytiin ostamassa Helsinkiin liput Vilsun kanssa ja maksettiin minun seurahuppari joten suurin osa minun lapsilisistä ja isän maksamasta elatusmaksustaon jo mennyt. Skootterin vakuutuksetkin piti maksaa joten... aika tiukilla eletään seuraava kuukausi. Muutenkin mä tarvitsisin nyt aika kipeästi työpaikan joten jos tiedätte jotain sellaista niin minulle saa soitella.  
Ja kun tuota rahaa näyttää olevan aikaa liiaksikin niin tottakai minä etsin lisää rahareikiä.... Ruisrockiin olisi kauhea hinku päästä koska Knife Party ja Macklemore! Mutta raha ei kasva puista ja töitä olisi tehtävä.  
Seurakunnan kanssa suunnataan sunnuntaina vuokattiin reissulle, jonne ikävä kyllä tulee taas menemään pieni omaisuus minut tuntien... Itse reissu maksaa minulle yöpymisineen, matkoineen, ruokineen ja lippuineen Angry Birds elämyspuistoon vain 10 euroa, mutta ....  
Supernaturalin 8 kauden päätösjakso huomenna ;O Samoin euroviisujen toinen karsinta enkä minä näe kumpaakaan sen Kuopio reissun takia... Itken ja puren hampaita yhteen.
How are you doing? Things to do this week:
Tomorrow we have a ninth graders' good behavior gala and after that the academy group is leaving to Kuopio city. In Kuopio we're going to see some play, eat and maybe shop a little. 
Well I don't have any money to shop beacause Vilsu and I bought out train tickets to Helsinki and I payed my KvR hoodie. So all my child benefits and my dad's child support are almost gone.... I'm looking for a summer job so if you have something to offer you can always call me.  
I want to go so much to RuisRock because Knife Party and Macklemore! But if I don't get a summer job there's no way I'm going to have any money to go there. So living in hope.... 
Our church is taking us this weekend to Vuokatti and here we go... more things to spend money.... Okay, the whole trip including car drive to Vuokatti, our sleeping there, our foods and tickets to Angry birds-park is only 10 euros so I don't complain. 
The Supernatural season 8 finale is tomorrow ! And the second preliminary of Eurovision song contest 2013 is also at Thursday but guess who is still at the Kuopio.... I'm crying .....
//:Mari


Thanks N and Janne ;:DD ..... ( NOT )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti