perjantai 27. tammikuuta 2012

I have 14 and half hour to liv

Torstai ja Perjantai on ollut suhteellisen tylsiä ja normaaleja. Poikkeuksellisesti en ollut kumpanakaan päivänä tallilla.
Iksu tuli tänään ja mä yritin käydä luupään kanssa tokoilemassa ulkona. Koiran piti aina vähä aikaa miettiä että mitäs tää nyt olikaan.
Pari kertaa piti aina toistaa käskyt ennen kuin se mokoma tajus (:

Sitte se oli kamalan erustava.




Laatu <3 mokoma meinas hukkua hankeen





Huomenna mennäänkin sitten hiihtoratsastamaan oikein kunnon porukalla.
Nora ja Aapo toimivat vetureina ja perään joutuvat Emilia, Sina ja Minä.
Roosa aikoi vain kuvata omalla kamerallaan ja Juliasta en ole varma.
Sitte minä ja Aapo veretään Nora jotta sekin pääsee kokeilemaan sitä ihanuutta.

Mä varmaan kuolen. Molen hiihtoratsastanut kerran elämässäni ja sekin oli kyllä huvittava kokemus.
Mä olin nurin viiren metrin välein. Nuo kuvat on sitten mun puhelimesta otetulta videolta.
Jonka otti Roosa.


Kehitin tuollaisen oman taktiikan (:



Soli kamalaa ja mä meinasin etten enää ikinä kokeile sitä mutta niin... olen vähän yllytyshullu.

Kattoo nyt huomenna (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti