tiistai 10. tammikuuta 2012

Tulevaa

Huomenna ois sitte varmaa pakko liikkua kouluun päin.
Oon pitänyt semmosen todella pitkän viikon lopun ( pe oli loppiainen ja tänään oli migreeni + ei oike jaksanu :)


Siellä oli ihmiset paniikissa :D koko päivänä mulle soitettiin ainaki miljoona kertaa.
Iida ja Karita vuorotellen kumman puhelimesta joka välkällä, Hese kerran ja Make kerran.
Sitte ku noi kolme ensiksi mainittua meni Håggmanille koulu jälkeen, ne soitti mulle joati viisi kertaa
sen puolen tunnin aikana. :)

Sitte joku mies oli käyny kysymässä mua matikan tunnilla.
Ku KooPee (karitaa::) oli sit kysyny meirä matika opelta että kuka se oli, nii se vaa sillee et:
" En minä tiiä ei ainakaan kukaa opettaja ja ei se kuulunu koulun henkilökuntaankaan miun tietääkseni."
:D Pelottaa ties kuka. Ekana piti kysyä Karitalta että ei kai sillä ollu poliisin asua...
No jos sillä oli jota tähdellistä asiaa joutaa sanoa sen huomenna, tai tänään itse asiassa, kun tuo kello on jo ton verran.

Koulu jälkee nokka kohti keskustaa ostaa Noralle lahjaa. Noralla oli synttärit lauantaina mutta kun mä en kerinnytkään tallille nii annan sen sitte nyt huomenna tallilla. Apua mitä mä sille ostan!
Neljäks pitäs keritä tallille ja siellä sitte. Se mun tasanen on viideltä ja este kahreksalta.

Mutta joo vois nyt lähteä oikeasti nukkumaan. Vitsi jos se mies ei tuu kyselee mua huomenna nii ARGH!
Jää vaivaamaan. Lauantaina tai perjantaina karitan kanssa sitte kuopioon.

<3

Ps. en halunnu oha kuvatonta postausta joten etin muutamia kuvia kansioiden pohjilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti