maanantai 30. tammikuuta 2012

Miksi?

"Onkohan se yks päässynnä sen pyöränsä kanssa minnekkää?"


rentomieääs

Ekaksi - tämä on minun postaus number 94, kohta on saras postaus, siihen voisitte keksi jotai superia?

Miksi minä kirutan itseäni näin?
Menin tänään sportiaan etsimään talvi takkia ( sellaista toppatakkia/laskettelutakkia)
Ja löysin yhren ihan TÄYRELLISEN <3 Siinä oli vieressä sellainen pinkki jonka hinta oli 149.95
No, sen hinnan pystyn ehkä vielä nielemään, ja hiplasin sitä sinistä siinä. Niitä oli enää pari ja se just oikea kokokin mutta sitten. Vilkaisin hintalappua... 200.00! Syrän pysähty. Näin kuinka kaunis takkini lensi kauas, sillä en millään voi saara kahtasataa maksavaa takkia.
Piti tarkistaa molempien takkien hinnat vielä uurestaan ja kyllä, pinkki 149.95 ja sininen 200.00!
Ja iha samanlaiset olivat.
Olisin voinut itkeä.

No sitten puolijuoksua kesportiin, sillä täällä Iisalmessa on mukavat 35 asetta pakkasta.
Sitä ei olisi pitänyt tehrä. Samalla hetkellä kun avasin kesportin oven, sarat Paul Frankit alkavat huutaa hyllyltä : " MARIII !!! OSTA MEIRÄT!"



Wähä tää ois kiva !?


Mun oli aivan pakko käyrä hiplaamassa muutamaa hupparia ja laukkua <3
Ja kun minä olen hupparin osto kiellossa! Paul Frank on minun heikko kohtani.
Löysin sieltä kumminkin pari melkein yhtä mukavaa takkia kuin kuin se sininen ja toinen niistä varmaan
lähteekin sitten minun mukaan.


Tollanen ...

... tai tollanén. Ite tykkään tästä enemmän?


Poistuessani kaupasta tyhjin käsin without anu Paul Frank, syrämmeni särkyi. :(

<3 haluan ! Joo elekää välittäkö tosta valkeasta jutusta, ´puhelimeni kamera on rikki.

Onneksi pääsin Hesen kyyrillä kotiin sillä en olisi uskaltanu varmaan mennä taksilla.

Sillä tilannehan on tämä. Samasta asiasta on kiistelty siitä asti kun vanhempani minun ollessa vitosella erosivat. Nimittäin koulu kyyritykset. Koska syystä ja toisesta olen virallisesti kirjoilla äirin luona ( Iisalmen keskustaan noin 3 km ) en saa koululta bussikorttia sillä vaikka olen isäni luona joka toinen viikko ( Iisalmen keskustasta 15 km ) No joka vuosi siitä on valitettu mutta ei niin ei.
Tähän asti olen nielenyt asian koska äiti osti minulle oman kortin joka ei maksa kuin jotain alle 70 vuoressa, mutta kyt kasilla, kun bussin kulkureitit muuttuivat,

Bussi keskustasta Hernejärvelle menee kello 13, 14, 15, 16 mutta vain kello 13 bussi menee meirän talon ohi. Muut menevät viirenkilometrin päästä ja jourun kävelemään siitä kotiin.
Virallisille kyyrtys oppilaille on taksi kyyti noina päivinä, mutta koska en ole kyyritys oppilas, en saa kulkea sillä. Lv on kyllä sanonut että olen kyyritys oppilas siinä missä muutkin mutta ei niin ei.
Olen sillä kolmen taksilla mennyt tähän asti eikä se kuski ole ikinä kyseenalaistanut, mutta viime perjantaina sain kunnon valitukset ku kuski ei uskonut että saan sillä mennä. Onneksi sillä ei ollut aikaa ruveta tarkistamaan listaa...
Mutta näin, mitenkäs muutenkaan.
Btw, lähren perjantaina HESAAN <3

2 kommenttia: