sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Epäonnistumisia keskiviikkona, vittuilua torstaina ja lahjontaa perjantaina

Grhmm...








Keskiviikkona oli vuokrauspäivä, mielenkiintoinen päivä.
En jaksanut ottaa kouluun kamoja, joten ratsastin lökäreillä. Lainaan sain onneksi Satun kypärän ja pienet kengät. ( Ne oli siis ihan 38 niin kuin omani mutta kamalan pienet! )

Heiskanen piti mulle tuuppaustunnin.
Alkuksi verkkasin ihan normaalisti ravissa ja käynnissä. Taivuttelin vaan kulmiin ja tein ympyröitä.
Sitten Heiskanen piti mulle tunnin, jossa ratsastan ensiksi kulmaan keventäen -> pitkällä sivulla perusistuntaa -> Sitten pääty-ympyrälle -> puolivälissä laukan nosto -> puoliympyrää ja pitkäsivu laukassa.

MULTA TIPPU KOKO AJAN PERUSISTUNNASSA JALUSTIMET !
Siis ihan kokoajan! Mun jalka oli ties missä ja huhhuh...
Muuten se meni sitten hyvin, kunhan mä sain apuni selviksi.


Torstaina olin katsomassa junnujen estevalkan, omalla tunnilla ja kiinalasisessa Heiskasen ja Noran kanssa.
Koulun jälkeen haaveilin tunnin kaupungilla, sitten kyn Heiskanen ja Nora pääsivät me menimme kiinalaiseen.
Syötiin siellä ja sitten käveltiin ensin meille ja haettiin kamppeet.
Sitten siitä satametriä Noralle ja sitten Sinan luo ja tallille.

Menin omalla tunnilla Limbolla, kooste tuossa

Materiaalia on vähän koska Nora ja Sina haaveili jossain.

Teimme tunnilla etuosa käännösksiä, jotka varsinkin tuossa alussa onnistuivat ihan kamalasti.
Limbo oli todella laiska, ja eteenpäin pyrkimätön. Mukava kokemus sinänsä. Minua nauratti nuo meirän esninmäiset käännökset, kun se vain käveli puomin ympäri.


Liian iso, liian kohonnut liina kauan liina korkeassa lämmössä ollut pitkopulla jonka sisällä on M&M karkkeja.

^^ ?
 Perjantaina koulu jälkeen nappasin Sinan matkaan ja menimme meille.
Teimme pullaa, jotka kohsivat aika hyvin. Käytiin sitten viemässä
Hannellekki pullaa, ja Hanne lupasi korvata sen meille seuraavlla tunnilla.
Lahjontaa :)

Meirän oli tarkoitus mennä Hanin luo, mutta emme kerinneetkään koska kello oli jo niin paljon.
Sitten hiippailimmekin Sinan luo ja olin siellä koko loppu illan.

Huomenna lisis sitten ripasilaisen elämää. Nams <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti