maanantai 26. maaliskuuta 2012

Paaaljon asiaa (:;

Jahas jahas. Taas ollu semmonen viikon postaus tauko...

Olen taas sekoillut kaupungilla, ratsastanut ja riidellyt. Yhden junnujen estevalkan kävin kuvaamassa ja Noran luona yötä, sekä sitten lauantain kisat !
 Mentiin tallille perjantaina kuurelta ja katottiin se näitte estevalkka ja sitten Noran luokse.
Noran kissa Siidu (?) oli siis ihan ÖBER IHANA !
Ja niin kuvauksellinen !







Sitten katottiin elokuva Just Go With It, joka on iha  meedium elokuva, olen nähnyt sen ennenkin.
Sitten koisimaan ja valmistautumaan kisoihin.


AAAAAAARGH ! Olen normaali



Lauantaina lährettiin tallille yhreltä ja tallilla minua kohtasi pieni järkytys.
Ennen minua, Tähti li mennyt aamulla 2 tuntia ja sitten minua ennen sillä hyppäisi kisoissa vielä toinen ratsastaja... No kun viimein pääsin selkään verkkasin tosi keposesti ja sitten vain orottelin omaa vuorani.
Radalle lähtiessä nostin laukan ja näpsäsin kerran raipalla ja Tähti alkoi kulkea hyvin eteenpäin.
Mulle heräsi sellainen tunne että : Jes Tästä voi tullakkin jotain.
Ja sitten... KIELTO!
Se tuli yllätyksenä, este ei ollut eres vaikeassa paikassa ja radan ensinmäinen este.
No, uudestaan ja ohjasin paremmin esteelle ja yli mentiin.
Loppu radasta en muista mitään, se meni kamalaksi häsellykseksi ja en vaihtanut laukkoja enkä mitään..
No parin viikon päästä pääsiäikiisatr joihin taas tsemppaan. ( Olimme toisiksi viinmeisiä )
Ps. Karitalle kerrottuani tokaisi ekana :
" Mari itsetunnolle tekee välillä hyvää vähä feilata." Ja Karita oli ( taas ) kyllä oikeassa.
Video on sitten Noran ( <3 ) kuvaama, jota jännitti enemmän kuin minua. REPSIN TOLLE SINAN JA NORAN KESKUSTELULLE !


4 kommenttia: