sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

I'm not sick

Mikäs muu tässä, aloittelen hiihtolomaa kipeänä. Koko perjantain olin kotona kuumeessa. Eilen pumppasin itseni buranalla ja lähdin Heiskasen kanssa Hanin luo. Aloitin nyt eilen Heiskasen kanssa Hanin vuokrauksen.
Ollaan molemmat Hanilla ratsastettu mennenkin.

Mentiin tallille kahren aikaan, ja Heiskanen dissasi minua siitä että olen "paskaperfektionisti"
Kulutin puolituntia Masin karsinan siivoukseen. Siinä ajassa Heiskanen siivosi Hanin karsinan, lakaisi käytävän, auttoi minua ( kunnes häärin pois ) ja kaikkea muutakin se kerkesi touhuta siinä.

Sitten haettiin hevoset pihalta ja laitettiin Hani ja lährettiin kentälle.
Aloitettiin kentällä verkkaaminen ravissa. Kamala kun Hani oli jäykkä. Vielä jäykempi kuin Pertsa.
Tehtiin ympyröitä ravissa ja käynnissä. Taivutin kulmiin. ( sen minkä onnistuin )
Sitten muutama laukan nosto. Laukkasin hyvin kunhan sai ensin laukan jatkumaan.
Sitten muutama ravi verkkahyppyä ristikolle molempiin suuntiin ja sitten laukassa samalle ristikolle.
Nostettiin vielä 50 ja muutama hyppy siihen ja sitte vaihrettiin ratsastajaa.
Heiskanen hyppäsi muutaman kerran sen ristikon ja sitten 50 ja lährettiin tallille.
Tallilla Heiskanen otti Hanilta satulan ja pisti loimen tilalle. Minä otin Masin ja kävelytin sitä maastakäsin pieni lenkki.

Alkuviikosta menen uurelleen Hanin luo ja kohta alkaa Koljonvirralla kisakoulutus jonne alan tästä tehdä lähtöä.

Videokooste tulee myöhemmin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti