tiistai 27. maaliskuuta 2012

My day in pictures

Elikkä mun päivä kuvina. Aika normi päivä oli (:

Aamu alkoi kahren tunnin matikalla (:
Näin fiksut jutut on kahreksas luokkalaisilla (:
Mun taireteos <3
Vähä "nälkäpeli" elokuvalle fanitairetta
Sitte vaihtu ruotsiin, oli ruotsin verbi koe.
Jonka jälkeen pelasin aktiivisesti.

Karita oli terkkarilla ja minä kuvasin mun suosikki paikalta, terkkarin orotushuoneen ikkunalauralta järvelle.

Karitalla oli kuumetta ja se lähti, meillä vielä äirinkieltä ja historia jonka jälkeen käytiin ostaa mulle uus pyörä.
(Oli jo aikakin, entinen yli kolmekymmentä vuotta vanha )

Datasin koneella...

... pelasin Jussin kanssa. ( Huomatkaa mun pedoukkelin ( oik.) upeat muchtaaassit ja ilme <3 )

Söin cittarista ostetun patongin

Kuuntelin musiikkia
Living young and wild and free <3

ja tein vireota

Ja pelasin vähän lisää



ja katsoin iholla! IHANA SARJA !


Jaa nyt mun kone näyttää tältä ...

LOPPU


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti