sunnuntai 21. lokakuuta 2012

day one


Anteeks kaikille taas pienestä tauosta, vaikka lupasin ryhdistäytyä! Keskiviikko - Perjantai meni syke-leirillä jossa kiitos kaikille isosille, ohjaajille ja lapsille hyvästä leiristä! Perjantaina hieman haparoiden pääsin Jennan luo. Vietin siellä koiraterapiaa, ja nyt listallani on jo kolme koiraa johon luotan. Jonain kauniina päivänä ehkä jopa luotan koiriin taas. Siihen asti jatkan koiraterapiaa ja Siidu on mun oma koiran korvike.  Tänään kävin rakentamassa rataa huomisia kisoja varten ja ratsastamassa Kunkun. Kamerasta olen saanut tietää sen verran että sitä korjataan paraikaa joten odotan soittoa Gigantilta... Lisäksi tässä lähipäivinä postiluukusta saattaa tipahtaa paketti EMP:ltä.
+ Sain vihdoin varattua sen hiusten leikkauksen/värjäyksen.
Nyt makoilen ja kuuntelen hyvää musiikkia. Minttu vinkkasi mulle sellaisesta artistista/bändistä nimeltä Deadmau5, ja olen myyty. Jospa kohta saisin nostettua itseni ja voisin harkita hiukan pelaavani The Walking Deadia. 4 episodin sain ladattua koneelleni eilen ja en ole vielä kerennyt korkata sitä (;

♥ // Mari

1. päivä - Kappale, jota kuuntelin viimeksi.





2. päivä - Kappale, joka soi päässäni.
3. päivä - Kappale, joka kuvaa tämän hetkisiä tunteitani.
4. päivä - Kappale, joka muistuttaa minua jostakin.
5. päivä - Kappale, jota vihaan.
6. päivä - Kappale, jota rakastan.
7. päivä - Kappale, joka muistuttaa minua viimekesästä.
8. päivä - Kappale, johon en ikinä kyllästy.
9. Päivä - Kappale, jota voin tanssia.
10. päivä - Kappale, joka saa minut nukahtamaan.
11. päivä - Kappale suosikki bändiltä/artstiltani.
12. päivä - Kappale, jota en osaa laulaa.
13. päivä - Kappale, josta pitäminen tuhoaa katu-uskottavuuteni.
14. päivä - Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan.
15. päivä - Kappale joka kuvastaa minua.
16. päivä - Kappale, jota rakastin mutta en siedä enää.
17. päivä - Kappale, jonka kuulen usein radiosta.
18. päivä - Kappale, jonka toivoisin kuulevani usein radiosta.
19. päivä - Kappale suosikkilevyltäni.
20. päivä - Kappale jota kuuntelen vihaisena.
21. päivä - Kappale jota kuuntelen iloisena.
22. päivä - Kappale jota kuuntelen surullisena.
23. päivä - Kappale jonka haluan soivan häissäni.
24. päivä - Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani.
25. päivä - Kappale, joka naurattaa minua.
26. päivä - Kappale jonka osaan soittaa jollain istrumentilla.
27. päivä - Kappale, jonta toivoisin osaavani soittaa.
28. päivä - Kappale, joka saa oloni syylliseksi.
29. päivä - Kappale lapsuudestani.
30. päivä - Suosikkikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten.
31. päivä - Kappale joka saa inut itkemään.
32. päivä - Kappale, josta kaverini pitävät.
33. päivä - Kappale, jota lauloin viimeksi.
34. päivä - Kappale, jota joku perheestäni kuuntelee.
35. päivä - Kappale jonka osaan täysin ulkoa.
36. päivä - Kappale josta saan kylmiä väreitä.
37. päivä - Kappale, jota hyräilen usein.
38. päivä - joka muistuttaa minua tärkeästä ihmisestä-
39. päivä - Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään.
40. päivä - Kappale, jota kuuntele seuraavaksi.

1 kommentti: