sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Viikon itkut ja naurut


Tämä viikko on ollut jokseenkin sekava. Tai, ainakin sekavissa fiiliksissä se on mennyt.
Tiistaina saimme akatemiassa tietää tulevan suuren näytelmämme roolit ( tosin vielä muuttumisvaralla ) joita oltiin kyllä odotettu.
Roolit jaettiin mielestäni aikalailla oikeille henkilöille enkä valita yhään. En paljastele rooleista enkä juonesta sen enempää. Saimme kotiläksyksi iskuryhmäläiset muuttaa lyhentää käsikirjoituksen kappale kappaleelta.


Keskiviikkona tunnelma kyllä vähän latistui. Sain tietää että suullisen ryhmämme ei tee tänä vuonna ollenkaan suurta esitystä. Silloin kyllä oikesati piti pidätellä etten saanu itkupotku-raivaria ja ltönyt ketään.
Äänestettiin ja koska enemmistö ei halunnut tehdä mitään, mennään enemmistön tahdon mukaan.
Ja minulle tämä menetelmä käy niin kauan kun olen itse vielä enemmistö puolella. Tiedän - kuulostaa aivan kauhealta. Mutta ilaisutaito/akatemia/koko näytelmä-hässäkkä on minulle niin tärkeä ja vastoinkäymiset ei muutenkaan kuulu mun ajatusmaailmaan. Muutenkin, minua ärsytti se että kun ensiksi yksi ihminen sanoi että ei halua tehdä koska ei ole motivaatiota ja ei meidän ryhmästä ole siihen, niin kohta puolet porukasta hoki sitä samaa. Keksikää ees joku muu syy mutta ei meidän ryhmästä ole siihen! Argh! Meistähän on siihen niin kauan kun me halutaan. Kanssani suurennäytelmän haluavat nielivät tappion (ainakin minusta ) aika kivuttoman näköisesti ja niin minä sitten kun käytiin fiiliskierros läpi, olin ainoa joka siellä kirosia tyyliin kyynelsilmissä olevansa vitun pettynyt ja vittuuntunut.
   Loppu tunti meni sitten vähän puoliteholla.

Torstai aamu, iltapäivä ja perjantai aamu menikin sitten harjoitellessa meidän monologi-esitystä varten joka oli perjantaina. Esitys meni minusta oikein hyvin. Kaikki suoriutui hyvin eikä kukaan jäätynyt lavalle. Minun monologistani aloitettiin ja olen tyytyväinen, kukaan ei ainakaan vielä ole tullut aukomaan päätään tai valittamaan minulle. Päinvastoin. Lataan oman esityksen tänne jossain välissä, jos haluatte.


Nyt meikä lähtee nukkumaan - kiitos ja hyvää yötä 
   

9 kommenttia:

  1. joo lataa oma esitykses, ois siistiä nähä millanen se on! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei ole vielä minulla, mutta lataan sen tänne heti kun saan sen :)

      Poista
  2. Ärsyttävä tää ulkoasu ku silmiin jää pyörii tekstit. vittu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jää pyörimään? Millä tavalla? En itekkää kyllä tykkää tosta tekstin fontista että se vaihtuu kyllä.

      Poista
  3. Musta tää on kiva ulkoasu!:) Ja lataa se oma esitykses! ;)

    VastaaPoista
  4. Lataa esityksess ja hieno uus ulkoasu;) + kirjottele useemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Lataan sen heti kun saan. Yritän nyt taas kirjoittaa useammin kun se on vähän jäänyt. (: Kiitos kommentista!

      Poista