sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Väri päähän


Nyt on aikaa päivitellä taas. Koska kaikki ei varmaan tiedä, on Iisalmeenkin satanut ensilumi. Toivottavasti tämä nyt pysyisi. On paljon mukavempaa kun on lunta maassa. Kerroinkin teille jo torstaisesta Rudirokin keikasta, no ilahduin huomattavasti siitä, että olen päässyt oikein Iisalmen Sanomiin!
Se kuvaaja ei oikein pitänyt minusta ja Vilsusta ja varmaan valkkas sellasen kuvan missä minä olen mahdollisimman edutavan näköinen.



Lauantaina vietettiin tyttöjen iltaa, laulettiin singstaria ja katsottiin ehkä maailman parasta leffaa. Lauantaina käväisin kampaajalla istumassa puolitoista tuntia ja tuhlaamassa 89 euroa värjäykseen ja leikkaukseen.

Laatu 5/5. Ilme 5/5. Hiukset tuosta vähän vaaleammat.
Tuli just sellaista jälkeä kuin halusin, mutta lähdettyäni ja istuttuani koneelle löysin juuri sellaisen värjäys mallin jonka haluaisin.

aws :3 rusekan tilalle punanen ja sininen toiselle puolelle ja vaikka vihreä toiselle <3

Muutenkin "Emoilla" on ihan järkyttävän ihanat hiukset. Kävelen varmaan ensi kerralla sinne kampaajalle mukanani nippu tulostettuja kuvia kun en osaa päättää. Ongelmiahan tuottaa tuo minun oma tumma hiuskasvuni joka estää melkeinpä kaikki vaaleat hiusunelmat. Ellen sitten halua miljoonaa värin poistoa.


Tänään olin taas reeneissä ja sain Reetalta lättärit!! Kiitos !
Miulla ei omia lättäreitä vielä ollutkaa. En omista myöskään omia räpylöitä, mutta saan ne toivottavasti ensi viikolla. Riippuen rahatilanteesta. Nyt alan kirjoittaa englannin ainekirjoitusta aiheena TET viikko.



♥ // Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti