torstai 25. lokakuuta 2012

day sex



Oli kyllä tosi kivat kymppisynttärit. Esiintyjänä paikalla oli Rudirok, joka oli kyllä ihan huippu. Yritän tehä huomenna jonkinnäkösen koosteen kauniista puhelimellani kuvatuista videoista. Seura, esitys, meininki - 5/5 !
LAATU ! MISS U MY CAMERA
Siivottuamme paikan posituttiin takavasemalle = Janen luo teettelemään. Kotiin lähtiessä meinasin eksyä lippikselle. Muutenkaan tämä ajaminen ei oo oikein ollu mun juttu. Aamulla kaaduin lähtiessä töihin ja onnistuin kaatamaan skopan meidän parkkipaikalla. 5/5 kesärenkaille.

6. päivä - Kappale, jota rakastan.



7. päivä - Kappale, joka muistuttaa minua viimekesästä.
8. päivä - Kappale, johon en ikinä kyllästy.
9. Päivä - Kappale, jota voin tanssia.
10. päivä - Kappale, joka saa minut nukahtamaan.
11. päivä - Kappale suosikki bändiltä/artstiltani.
12. päivä - Jota en osaa laulaa.
13. päivä - Kappale, josta pitäminen tuhoaa katu-uskottavuuteni.
14. päivä - Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan.
15. päivä - Kappale joka kuvastaa minua.
16. päivä - Kappale, jota rakastin mutta en siedä enää.
17. päivä - Kappale, jonka kuulen usein radiosta.
18. päivä - Kappale, jonka toivoisin kuulevani usein radiosta.
19. päivä - Kappale suosikkilevyltäni.
20. päivä - Kappale jota kuuntelen vihaisena.
21. päivä - Kappale jota kuuntelen iloisena.
22. päivä - Kappale jota kuuntelen surullisena.
23. päivä - Kappale jonka haluan soivan häissäni.
24. päivä - Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani.
25. päivä - Kappale, joka naurattaa minua.
26. päivä - Kappale jonka osaan soittaa jollain istrumentilla.
27. päivä - Kappale, jonta toivoisin osaavani soittaa.
28. päivä - Kappale, joka saa oloni syylliseksi.
29. päivä - Kappale lapsuudestani.
30. päivä - Suosikkikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten.
31. päivä - Kappale joka saa inut itkemään.
32. päivä - Kappale, josta kaverini pitävät.
33. päivä - Kappale, jota lauloin viimeksi.
34. päivä - Kappale, jota joku perheestäni kuuntelee.
35. päivä - Kappale jonka osaan täysin ulkoa.
36. päivä - Kappale josta saan kylmiä väreitä.
37. päivä - Kappale, jota hyräilen usein.
38. päivä - joka muistuttaa minua tärkeästä ihmisestä-
39. päivä - Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään.
40. päivä - Kappale, jota kuuntele seuraavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti