tiistai 26. kesäkuuta 2012

Ei, tämä blogi ei ole kuollut.

Pa-Pa-Pa-Pa-Pamela !
Olen vain unohtanut sen olemassa olon. No viimeviikolla oli siellä siilinjärvellä, joten tässä postauksessa on sitten muutama kuva. Myös juhannuksena kamera oli mukana, mutta sillä tuli otettua ehkä kolme kuvaa...

juhannuskuvat ^



Ja miksikö minä olen tämän päivittämisen unohtanut? Koska olen aivan Harry Potter humalassa...
Siis viimeviikolla katsoin leffat ja tällä viikolla olen nyt lukenut niitä.
Mun jutut on varmaan aika ärsyttäviä : "Tom Felton sitä ja Tom Felton tätä."
Mun veljeni sanoi minulle kun telkkarista tuli joku leffa mainos ja totesin lähinnä itselleni että :
"Olis kiva nähä toi?"
Ja veljeni kysyi?
"Onko siinä Tom Felton?"

--,--

Toissa yönä aloitin illalla yhdentoista aikaan tekemään Draco Malfoy fani videota ja sitte kuuden aikaan aamulla huomasin lopettaa....
Se tuossa alla ja nyt jatkan uuden tekemistä!




Mari kuittaa ! Ainiin, jotta tämä täydellinen HP fanitus saisi päätöksensä, olen alkanut käyttää PotterMorea...














2 kommenttia:

  1. ihan mahtava tuo malfoy-video! olisitko kiinnostunut editoimaan tämäntyylisen videon hevosistani?

    VastaaPoista