torstai 28. kesäkuuta 2012

Mari etkö tiedä, pahat tytöt joutuu helvettiin?


"Mä poltan liikaa tupakkaa, ja mua saa aina odottaa."


Kyllä tämä tästä, tänään mä jo pystyin kuuntelemaan muitakin biisejä kuin If you could be anywhere.


Mun soittolistalla on nyt edellämainitun lisäksi Flo Rida - Whistle
                                                                    Stig - Ryyppy ( hevoshullu remix )
                                                                           - Puumaa mä metsästän.
                                                                    Heli Kajo - Elämäsi sulosin virhe.
                                                                                    - Jos mä kuolen nuorena.

Nyt kun olen taas ollut isin luona, mun tekemiset ovat olleen hyvin vähäisiä.
Nyt varsinkin kun Junnu on muualla mä voin aamulla hyvällä omalla tunnolla nukkua neljään.
Sen jälkeen mä istuudun tähän koneeni eteen enkä liikahda siitä kuin pihalle kolmisenkertaa päivässä
ja kuselle. En minä vain koneella istu. Olen lueskellut ja lauleskellut. Aattelin että pitäskö tehä Com Bäkki musiikki opistoon ja hakea laulutunneille? Lisäksi olen uhrannut taas aikaa piirtämiselle.




Mun hiukset kaipaa kipeästi värjäämistä. Väri on aivan kulahtanut ja on sellainen kuparinpunainen.
Lisäksi olen onnistunut hankkimaan todella seksikkään kolmen sentin juurikasvun.
Aattelin värjätä hiukset niin että muuten tosi kirkkaan punaiseksi, sitte niiku latvat alta värjätä sinisiksi ja sitte sitte päältä latvat keltaisiksi. Jos tajuatte. Innostuksenani ovat ara-papukaijat.





No ei muuta nyt. Huomenna olisi taas lapsenvahti hommia. (Btw - toi elämäsi suloisin virhe kertoo aivan selvästi musta )

Puhelimeni pysyy kasassa enää vain teipillä :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti