perjantai 8. kesäkuuta 2012

Naiset ja Herrat - Olen palannut





Helsingistä palattu eres jotenkin ehjin nahoin.
Kamera haettiin ja ai että <3 Se on kyllä aivan ihana. Kaikki tämän postauksen kuvat räpsitty sillä tuota ensinmäistä ja noita kahta ensinmäistä "nenäkuvaa" lukuunottamatta.






Kuvissa esiintyy sitten paljon lapsi-ihmisiä, lapsenlikkana siellä työskentelin.



Reissu oli mukava ja onnistunut. Junnut käyttäytyi hyvin, ei tarvinnut hävetä. Suurin osa päivistä meni skidien kanssa, torstaina irrottauduin arjesta ja käytin pääkaupunkiseutua häikäilemättöästi hyväksi. 
"Poikani Kevin" ( We need talk about Kevin ) ei tule ollenkaan savonkinon ohjelmistoon, joten kävin sen nyt finkinolta katsomassa.



Elokuvaa oli kehuttu traumatisoivaksi ja pelottavaksi. Olihan se hyvä, mutta kyllä minä sain aivan loistavasti unta. Vähän saman tyylinen kuin " Black Swan ", joka oli ja on edelleen paras katsomani elokuva.


Lääkekuuri loppui tänään. ( jee! ) Jos joku miettii miksi minulla oli lääkekuuri, niin jos katsotte kuvaa minusta viimeviikon perjanaina, huomaatte että nenäni oli aika palasina. Se oli turvonnut eikä sitä kärsinyt koskea. Nyt se on jo kumminkin ehjä ja kutistunut normaaliksi. Jos katsoo läheltä, arvet erottuvat vielä ja nenä on hiukan painunut vasemmalta. Kädessä minulla on myös kivat haavat, jotka on alkanut kutiamaan. Iho uusiutuu tai jotain. Ja jos joku kysyy miksi olin palasina, sitä en kyllä ikäväkyllä voi kertoa julkisesti, koska asiaan liittyy paljon muitakin ihmisiä.

Minä viikko sitten. Päivä "tapahtuman" jälkeen.
Viimeviikon sunnuntaina
Minä tänään
Tänään herätys kamalan aikaisin, juna Iisalmeen lähti puoli kymmenen. Lapset lähti mun mukaan, ne on meillä pari päivää ja lähtevät sitten mummolaan. Kerran piti vaihtaa junaa, ja Iisalmen kamaralla oltiin neljän jälkeen.



Helsinki on ihana paikka. Jos joskus olisi vain aikaa ja rahaa... Jo se tekemisen fiilis mikä siinä kaupungissa on... jotain sellaista mistä käpykyläläiset ei voi kuin vain haaveilla. Aivan uskomaton mesta!
















Huomenna pääsen testaamaan kameraani koulukansallisissa, jonne varaan sitte yhreksän aikaan polkaistaan Noran kanssa. Ja ensiviikolla jatkuu lapsenvahti hommat, eri junnuilla vaan.



Mari kuittaa!

1 kommentti: