sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Hohtavia sieniä, kakkaa ja ahdistusta

Kuten otsikosta voi arvella, loppuviikkoni on sujunut vallan rattoisasti.
Torstai oli peruspullaa, paitsi että illalla reeneissä tutustuin vähän paremmin Jaakko-poniin, joka oli itseasiassa aikas mukava. Ja tottakai olin kellarilla. Mutta perjantaina ;O
Minulla oli pelätty opo-aika! Itseasissa olin odottanut tuota aikaa, koska mun jatkosuunnitelmat on aika pahasti hajallaan vielä ja yhteishakuun mitä, kolme viikkoa? Ei ne ajatukset siitä kovin selvennyt, tehtiin jo valmiiksi paperiset versiot Minarin haku kaavakkeesta ja Iisalmen Lyseon haku-jutskista.
 
Hui! Jotenkin se yhteishaku tuli niin todelliseksi kun oli täyttänyt ne paperit. Suhtaudun vielä vähän skeptisesti koko minariin. Entä jos pääsen sinne, joudun muuttamaan Kuopioon. Suureen suureen Kuopioon ihan yksin. Vaikkakin jos sinne sattuisin pääsemään, se tilaisuus on niin hyvä että sitä ei voi jättää käyttämättä. Ja olis mulla Kuopiossa kuitenkin tuttuja etten ihan forever alone olisi. Mutta entä jos en pääsekkään sinne? Kuinka noloa se on sitten tulla takaisin Iisalmeen nuolemaan näppejään? Mutta se on sen ajan murhe sitten. Nyt mä keskityn siihen että pääsykokeissa olen oma itseni, esiinnyn satakymmen prosenttisesti ja katon mihin se sitten riittä. 
"Kaikki tai ei mitään, just go with it." 
Koko lauantai meni melkeinpä Skyrimiä pelatessa :P Kauhea gameri-minä. Mutta minkäs sille voi kun on vaan niin hyvä peli! Puoliväkisin väänsin itseni ylös sängyltä ja siirsin ruhoni tuohon parin kilsan päähän hallille reeneihin. Ei tosin sielläkään tullut tehtyä melekin mitään. Pelättiin liikaa kakkaa altaan pohjassa, (joka muuten olikin laastari) ei uskallettu uida.

 No ei aina jaksa, se vaan kun melkein joka toinen kerta menee tuollasella "ihasama" fiiliksellä. Nyt varsinkin kun meidän oma valmentaja ei ollut pitämässä "kuria" minun ja J:n jutut oli niiiiiiiiin huonoja välillä. Huomenna tarkoitus olisi pitää vähä photoshoottia Vilsun kanssa, kattoo miten onnistuu.

//:Mari ( ja tämän normaalit mirrit )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti