keskiviikko 21. joulukuuta 2011

20# Ammatin valinta ongelmia

"Trust me, I'm a doctor"

Jaaha tässä se taas nährään. Ku muut on tiennyt jo aika päiviä mikä heistä tulee isona, Mari on ihan hakoteillä. Hese on tiennyt jo vaikka kuinka kauan että sen tulevaisuuden ammatti liitty jotenki hevosiin, Karita tietää hän haluaa johonkin ammattiin jossa saa olla lasten kanssa tekemisissä.

Mutta entäs minä?

Kun mä olin skidi, mä halusin isona joko poliisiksi tai eläinlääkäriksi.
Olen molemmista jo luopunut ihan senkin takia että ei poliisin ammatti mua enää kiinnosta ja
olen aivan liian herkkä eläinlääkäriksi. ( en pystyisi varmaan mitenkään lopettamaan eläintä )

Mutta nyt en tii yhtään. Ja mun pitäis alkaa jo tietää! Opon tunnit alkaa joulun jälkeen ja pitäisi tietää jo aikankin mihin ammatti liittyy. Vuoden päästä pitäisi jo tietää.

Mä en ole oikein erityisen hyvä missään aineessa. Ysejä tokarissani on tasan viisi.
- Kuvis
- Musiikki
- Käsityö
- Suullinen ilmaisutaito
- Äidinkieli
Joten varmaan jotain niihin liittyvää.
Muuta aineet ovat varmaan jotain 6,7 ja 8. Kymppejä ei ainakaan tule ja vitosia ei toivottavasti.

Hmph...

Joitain ammatteja joita olen harkinnut ovat valokuvaaja, toimittaja, ( kauttaviiva kolumnisti )
Graaffikko ( kauttaviiva mainospiirtäjä ) ja kuvittaja.

Mutta en kyllä noistakaan yhtää tierä.

APUA !

2 kommenttia: