torstai 22. joulukuuta 2011

22# Nyt kusas ja pahasti

" Arvaa mitä mä tajusin tänään. Mulla oli hetkein aikaa kaikki mitä mä olin aina halunnut, ja sitten mä älysin että mä olen kusipää ja vaarassa menettää kaiken. Arvaa millon mä tajusin sen.
Silloin, kun sä viimeisen kerran käskit mun haistaa paskat ja löit luurin korvaan. "




Joululoma alkoi kyllä lupaavsti. Tokarin ka oli 7.5 ja olen siihen tyytyväinen, ei siinä mitään.
Mutta saatoin rikkoa välini parhaaseen ystävääni.

Ihan omaa tyhmyyttäni ja ajattelemattomuuttani satutin mun parastaystävää niin pahasti, että mä en ole varma
että pystyykö hän antamaan mulle anteeksi. Varsinkin kun on joutunut mun tyhmyyteni takia ennenkin kärsimään. Tai pystytäänkö me enää ikinä olemaaan yhtä läheiset kuin ennen?
Toivon että olen taas yli dramaattinen ja kaikki on okei.

Tää kyseinen henkilö on mun tosiaan parasystävä, ja mun tukihenkilö. Ja en todellakaan haluaisi rikkoa välejämme tämän takia. Me ollaan todella samanlaisia ja henkilö on mulle todella tärkeä joten mä toivon että
jos luet tätä, niin ymmärrät että mä olen todella pahoillani mun tän päiväisestä käytöksestä.



Tämmösissä tunnelmissa alottelen joululomaa.
Tallille vois lähteä hiippailemaan kohta puoliin. Tehdään varmaan jotain joulu juttuja. Siitä sitten tunnin jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti