lauantai 24. joulukuuta 2011

24# No nyt se sitte on!

" Joo oon huomannu että kun me riidellään yleensä mä oon väärässä, mutta on siinä joskus käyny niin että sä oot oikeessa."



Jej, joulu. Okei meidän joulu oli aika leppoisa. Heräsin siinä 12 aikaan, syötiin puuro ja sitte kateltiin telkkaria. Saunottiin ja sitte avattiin lahjat.
Ite en ollu toivinu ku vaan rahaa, koska aion ostaa järkkärin.
Niin sain lahjaksi.
- Karkkia
- Neljänkympin lahjakortin heppatavaroihin
- pörrö sukat
- ihanan kiroileva siili mukin
- liput apassionaattaan
- karkkia :)
- sen raipan noralta <3
- sitte semmosen joulukuusen pallon ja sitte pienen hevosen kengän + karkkia Olivialta.
- Ajan kosmetologille... ?
- jaaa lisää karkkia

Huomenna saan vielä isiltä ja Marjutilta joululahajat, ne varmaan antaa rahaa ja mummo lupasi kustantaa siitä miu kamerasta sitte suurimman osan.

Muutenkin saan ehkä uuden tietokoneen joskus, että seki on varmaan mun joululahja osaksi.

Jes mutta ihan tyytyväinen olen. Vähä mua vielä ahdistaa ku ei varsinaisesti olla saatu sovintoa vielä sen mun kaverin kanssa mutta paranemaan päin.

Mut jes huomenna sitte lisää jos kerekän, lataan varmaan ainakin sen minun ja Noran videopostaus kakkosen.

Hyvää jouluja vielä kaikille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti