tiistai 20. joulukuuta 2011

Maailman loppu ei taidakkaan tulla

"Jos lasket lasin puolileen vettä, onko se puoli tyhjä vai puoli täysi?"


Itseasiassa tänään oli sangen normaali päivä, ta miten luetellaan normaali?
Mun elämä ei oo ollu normaalia enää kahteen viikkoon syistä, joita en voi tänne laittaa koska se koskee
myös muita ihmisiä.

Päivä oli helppo koska emme tarvinneet mitään kirjoja. Se oli myös viimeinen kunnon koulupäivä.
Huomenna ois koulukino ja sitte torstaina tokarit. Mun todistus laskee varmaa iha satasella ja mä en kestä sitä jos Make saa mua paremman tokarin.

Mä kävin koulun jälkeen ostamassa vielä joululahjat Sinalle ja Olivialle ja Iigorille ja Lunalle herkkuja.
Oli lähellä että sieltä ei lähteny mukaa jotai muutaki. Oli nii ihania hihnoja, semmonen kiva kongo pallo ja site semmosia taskuja ku semmosen tartteisin. Vaati totisesti itsehillintää kävellä kaupasta ilman niitä. No enhä mä siihe pystyny vaa palasin ja se pallo lähti mukkaan.
Mut ei se ihan heräte ostos ollu. Iigor on oikeasti ihan kamala puutarha jyrsin. Sillä ei pysy mikkään lelu kahta minuuttia pitempään ehjänä. Nää kongin lelut on ollu tosi kestäviä ja toivon että tuo nyt pysyisi vähä pitempää ehjänä.
Jos joku tietää jonku tosi kesävän koiran lelun niin otan mielelläni ehrotuksia!


Sitte, taksia orottamaan kirjastoon. Tarkoitus oli että mä oleskelisin koneella hetken ja sitte puolelta lähtisin syömään kanttiiniin.
En ole kouluruuan suurin ystävä joten nälkä alko jo tulla.
No uppouduin liika Mintu blogiin ( lukekaa ehdottomasti ) ja havahduin varttia vaille että mä en vieläkää ollu syöny. Kankesin itseni väkisin koneelta ja suuntasin kanttiiniin.

Kerkesinhä mä jo melekein aulaan ku Make soittaa että myö päästii nyt tunnilta alas, tulla ulos.
No siinä sitten painuin pihalle orottamaan sitä ja vartin siinä orotettuani siinä lumi sateessa nälissäni.( kello oli jo kolme ja minä en ollu ollenkaa syöny koko päivänä ) Mutisin jotain painokelvotonta ja olin jo lährössä Noran kanssa ( joka sattui tulemaan samaan aikaan kirjastolle ) ku se sitten tuli ja pysäkille taksia odottaa. Ois voinu pääirrota jommalta kummalta ellei Makella olisi ihme tapaa saada puhuttua mua paremmalle tuulelle. ( No okei, ei tarvitse olla ruudin keksiä saarakseen mua paremmalle tuulelle, enkä osaa olla muutenkaan kenellekkään viittä minuuttia pitempään vihainen ellei kyseessä ole todella iso riita )
Kotiin, siellä pyörin pari tuntia ennen kuin tallille pikkujunnuilemaan.

Glögin keittäjät - hei junnut pysytään hereillä


Joo mie menin Tährellä, meillä oli aika vapaa tunti. Ite verkkailtiin ravissa ja sitte laukassa. Pojassa oli mukavasti eteenpäin pyrkivyyttä ja jouduin pirättelemään sitä varsinkin ravissa aika paljon.
Kunnialla kumminkin. Sitte tultiin verkka estettä peräkkäin ja sitte jokainen meistä sai päättää itselleen kuuden esteen radan niistä viidestä esteestä jotka Hanne oli maneesiin koonnut.
Mä en omaa rataani osaa paremmin selittää kuin että siinä oli yksi pysty, yksi sarja ja kaksi laukanvaihtoa.
Tässäkin tapahtuu jotain hauskaa varmaan

Rataa hypätessä Tähti oli todella vaisu. Ei rikkonut raville ja hyppäsi ihan hyvin, mutta vähän paremmin olisi voinut kyllä laukata. Kohta hypättiin uurestaan, ja jos radalla oli ollut joku heikko kohta, koska muuten meidän rata meni hyvin tulin vain sarjan ja yhden pystyn uudestaan, ja nyt paremmassa temmossa. Sain tulla sarjan vielä toisenki kerran suoraan ennen kuin sain pojan tulemaan kunnolla esteelle. Muuten olin aika tyytyväinen. Oman asentoni kanssa oli muutamassa hypyssä ongelmia, koska Tähren hypyt on välillä sitä ja tätä.

Mutta olin tuntiin tyytyväinen. Olin muuten eka joka käytti tähden uusia suojia (:

Nora on supermies
Ennen tuntia hoidin Noran kanssa Aapoa vielä. ( Tehtiin Noran kanssa uusi videopostaus jonka laitan tänne sitte myöhemmin )

Rakenne kuvia joissa ei näy rakenne (:




















Tikit oli poistettu eilen ja nyt siihen ei laitettu edes sidettä enää. Haava oli muutenkin hyvän näköinen.
Ratsastaa ei vieläkään saa ja puolikkaassa invassa poeka ulkoilee mutta selvästi parempaan päin.


Minun mies <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti