lauantai 24. joulukuuta 2011

23# Junnuja

"Tyhjä huone, tyhjä lasi, tyhjä pää."



Tänään käyttin hakemassa joulukuusi mummolasta ja koristeltiin sitte se.
Ei jotenki tunnu että huomenna ois jo joulu. Vaikka lunta täälläkin on jo melekin kakskytä
senttiiä ja +- keli.


Koristelin siinä sitte pipareita ja vein niitä tallille.
Onnistuin siinä todella hyvin. (:


Sitte junnujen estevalkkaa katsomaan. Kiva vaan ku mun kamerasta loppui akku.
Noh kyllä mä ne puhelimeen sain videoita mutta laatu sitte sen mukainen.
No jes mutta ne meni sitä samaa harjoitusta mitä me tehtiin tiistaina eli että kentälle otettiin esteet
ja ne päätti itselleen sen radan.


Sitte vähä glogiä juotiin Sinan ja Olivian kanssa. Nora antoi minulle joululahja ja en tapani mukaan malttanut
olla avaamatta sitä..


Aivan ihana raippa. <3 Ratsastan sillä tästä lähtien aina.













4 kommenttia:

  1. Et sattunut kuvaamaan muiden kuin kaverien suorituksia?

    VastaaPoista
  2. Tuolta kerralta ei hirveästi materiaalia ole koska siitä kamerasta loppui akku, mutta kyllä mulla varmaan on kaikkien tuntilaiseten videoita jonkun verran, en ole varma kuvista.
    Mä oon melkein joka viikko katsomassa tota tuntia että mä kyllä voin kuvata omalla kameralla tai sitte sun kameralla jos haluat.

    VastaaPoista
  3. Hieno homma! Saisitkos vaikka jotain pätkää tikulle niin tallin kautta voi heittää? Ratsukko Niina - Tähti kyseessä.

    VastaaPoista