keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Hius kuvia


Yritin ottaa tuossa monena päivänä mun hiuksista kuvaa tänne, mutta aina tullessani kotiin pihalla oli pimeää, ja sisällä valot on niin huonot että väri ei ollu oikean näköinen. Sitten tänään sain Iidan puhelimella aika hyvät kuvat. Ihan vahingossa. Alku viikosta väri oli vielä tummenmpi, vähän violettimainen, nyt enemmänkin pinkki-punainen. Koska minulla on ollut punainen väri päässä niin kauan niin punainen pigmentti jyrää pinkin. Itse tykkään tosi paljon noista!


Eilen akatemiassa käytiin vihdoin kohtauksia joissa minä olen! Jaa-a minulla oli akatemian tunneilla oppilaskunnan kokous ! Damn it ! No sain puolituntia aikaa käydä sitä omaa kohtausta Helin kanssa ennen kuin lähdin kokoukseen. Ihan kivasti tuli tehtyä ja mieleen jäi kyllä vaikka mitä hyödyllistä ja harjoiteltavaa!

Suullisen tunneilla ei oikein kerettu tehdä mitään, koska yli puolet porukasta oli kahteen asti tutustumassa Iisalmen Lyseoon. A, B, C, ja D luokat olivat puolitoista tuntia tutustumassa lyseoon ja se sai minut kyllä ajattelemaan Iisalmen lyseoa uudelleen. Minari on ehdottomasti ykkönen, mutta olen miettinyt että toiselle ottasin MAHIKSENA Lyseon ja Media-assistentin koulutuksen. Vielä noin kuukausi aikaa päättää. Kiire tullee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti