tiistai 1. tammikuuta 2013

Vuosi 2012 - Sanoin, kuvin ja videoina !

Vuosi 2012 - mitä voisin sanoa... Elämäni parhaimpia vuosia, olen tutustunut ihaniin ja vielä ihanempiin ihmisiin. Saanut ystävyysuhteita joiden haluan kestävän läpi elämäni. Saanut elämälleni suunnan. Havainnut itsestäni uusia asioita ja oppinut itsestäni enemmän. Ja jospa sitä järkeä olisi päähän uponnut edes vähän enemmän kuin viime vuonna. Ja vaikka itse uusivuosi ei mennyt ihan niin kuin odotin, on vuosi 2012 silti ollut parhaimpia vuosiani. Kiitos kaikille ! <3 ! Loppuun olen tehnyt pienen koosteen vuodesta :)
12 parasta kappaletta 2012
  Kaikki biisit siis eivät6 ole julkaistu vuonna 2012, mutta näitä olen vuoden aikana eniten kuunnellut. Biisin nimi linkki kappaleeseen.


  1. PSY - Gangnam Style
  2. Swedish House Mafia - Greyhound ( Original Mix )
  3. Adam Lambert - Trespassing
  4. Olavi Uusivirta - Tuu mun vaimoksein
  5. PistePiste - Mua viedään
  6. Uniikki - Meniks tunteisiin ft. Spekti & Elastine
  7. Adam Lambert - Never close our eyes
  8. Uniikki - Kotka ft. Huukki-Heikki ja Mikael Gabriel
  9. Lord Est - Huono päivä, Hyvä ilta.
  10. Flo Rida - Whistle
  11. Olly Murs - Trouble Maker ft. Flo Rida 
  12. Adele - Skyfall

 12 parasta kuvaa vuonna 2012 :
Näitä en ole pistänyt mihinkään järjestykseen koska ne on kaikki niin erillaisia. Eivätkä välttämättä laadulta iha huigeita, mutta minulle tärkeitä kuvia sitten muuten.




2 kommenttia: